1.2

32 5 16
                                    

Sabah 7:35

Dünki pratiği ertelediğim için fazladan pratik yapmam lazım ondan biraz daha erkenden kalkmak zorunda kaldım, normalde tatil ama bana değil.

Tam odamadan çıktım pratik odasına doğru giderken aşşağı odalardan birinden bir patırtı geldi. Birşeymi düşmüştü? Bakmaya indiğimde kapının önünde yerde kırmızımsı birşey görmemle şok olmam bir oldu.

11. Bölüm sonu..
__________

12. Bölüm

Odanın kapısına yaklaştım ve yerdeki kırmızı şeyi inceledim, ağır bir koku vardı.

Odanın kapısını açtımda ne göreyim, pff..

Ya bir şirkette resim odası ve boyaların saklandığı bir depo neden olur?
Hadi resmi tabloyu boyayı geçtim, şirkkette napıyorlar bu boyaları be.

Yerde kırmızımsı duran şey ise kırmızı bir boya tenekesiymiş. Aman bende ne bekliyorsam galiba ceset çıkmasını istiyordum hem bu nasıl döküldü? Aman her neyse çalışanlardan birine söyleyeyimde halletsin bari, ben şimdiden pratiğe başlamazsam akşama kadar bitmez.
____________

Bu zamanlarda yaşananları biraz ileriye almam lazımki asıl konuya cabuk girebileyim, yoksa bu böyle yaz yaz bitmez.
___________

4 Ay Sonra...

Bts biliyorsunuzki çıkış yapmıştı.
Diğer kalanlarımız sonradan çıkış yapacaktı hatırlıyorsanız ve biz bu 4 ayda şirket zoruyla çok çalıştık ve epey bir yorulduk, çıkış yapmayan tüm gruplar çıkış yapmış, şarkılarını yayınlamışlardı şirketler çok çabalayıp uğraştığımızı görünce onlarda bir gün herkesi cağırıp bir konuşma yaptı, kulağa ne kadar iyi gelir bilmiyorum? Ama dinlenme açısından çok iyi bir karar vermişlerdi.
_________

Konuşmaya zaman kaybetmeden başladı yg, diğerleri yoktu sadece yg bize söyleyecekti ne diyecektiki bu kadar önemli?

Yg:evet biliyorsunuzki bu yıl epeybi uğraştınız.

...

Yg:bizde sizler için böyle bir karar aldık
Biliyorsunuzki birleşmiştiniz peki niye çıkışlarınız erkenden olsun pratikler daha gelişmeli ve daha çok şey öğrenebilmek açısından değilmi, evet şimdi şöyleki bu yıl içinde hep çalışıp çabaladınız ve birbirlerinizi doğru düzgün tanıyamadınız bizde birbirinize daha yakın olup alışın diye büyük bir evde kalacaksınız

(kısaca kpop.yasamda olan tüm kişiler) peki biz bunu niye yaptık birbirinizi daha iyi tanımanız kaynaşmanız için evde kamera olmayacak, iş gibi şeyleri paylaşarak kendiniz yapacaksınız aynı normal bir şekilde çalışan koruma olmayacak, tek şartlar şirketten izinsiz dışarı çıkmak yok kapı önü ve balkon sadece o kadar çıkarsanız olay olacağınızı biliyorsunuz gündeme gelmenizi istemiyoruz.

Hep şirket için grup için çalıştık uğraştık şimdi ise aynı evde yaşayacağımız yerleremi gidiyoruz? Bu çok garip hissettiricek alışa bileceğimizi hemen sanmıyorum ama dinlenmek açısından güzel bir karardı.

Yg:bavul gibi kıyafetleri dert etmeyin onları biz size ulaştıracağız, sizi arabayla o eve ulaştıracaklar, hemde bu gün bu yüzden hazırlanıp aşşağıya inin biz her zaman şirkkette olacağız bir sıkıntı olursa burdayız. Şimdi bir sorunuz yoksa çıkabilirsiniz.
_______________

20dk sonra..

Çok hızlı bir şekile hazırlanıp çıkmıştık şirkketten, çünkü erken varmamız gerekiyordu. Ne kadar erken gidersek o kadar erken yerleşiriz

En son erkekler kaza geçirmişti. Onuda size söyliyeyim, herkes çok iyi ve iyileştiler

Yine arabada yolculuk yapıyoruz serüvenimiz bitmiyor, umarım bu günlerde rahat oluruz birazda olsa.

° ᴘᴇʀᴅᴇ ᴀʀᴋᴀsɪ °Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin