Rosé:tamam.
---------------
Felixin hocayla gelmesini bekliyordum. Ama ses dahada yükselince bende olayları izlemeye başladım.
Chan:Jungkook lanet olası saattini ben sana yeniden alırım! Yeterki yejiye dokunma artık. Başkalarıda almış olamazmı sadece yejiyi suçluyorsun?
Jungkook:o saatin aynısını bende alabilirim,Ama bunu yapanın yanına kalamaz. ben gideli çok olmadı, ve herkes oldugu yerdeydi. Yeji istese sırama uzanıp alabilir!
Yeji:Almadım diyorum anlamıyormusun kıt beyinli filanmısın!? Lanet olası saatini ben ne yapayım!
Jungkook:ne lanet çirkin kız varsa hepsi burada, sen çirkin olduğun için o saati alıp satabilirsin, ve güzelleşmeye çalışırsın, aslında neden sadece senden şüpeleniyorumki tüm kızlardan şüpelenmeliyim!
Momo:Sen bize çirkinmi dedin?
Jungkook:evet, çirkin dedim. Sağır.
Chaer:sen kendine bak göt
Jungkook: o yüzdenmi tüm okuldaki kızlar peşimden koşuyor chaer?
Nayeon:Havana sçsınlar.
Jungkook:hava değil, gerçekler naylon.
Nayeon sesizce,
"adımla dalga geçiyor birde, ben bu skik beyinliyi gebertirim. "Rm:Jungkook ben Taehyungun dedigine katılıyorum, kameralardan bakarız.
Jungkook: öyle olsun.
Bir kaç dakika sonra sınıf kapısı açıldı,
Hoca:Felix sen yerine geç,
Neler oluyor burda?!Jungkook:saatimi biri çalmış!
Yeji:birşey derdimde şimdi..
Hoca:saatin bulunur jungkook merak etme, bu okulda her yerde kamera var, sen zil çalınca müdür yardımcısının odasına benimle gel kameralardan bakarız.
Jungkook:tamam.
Hoca:şimdi dersimize geçelim, herkes yerlerine otursun!
Herkes kalabalıgı dagıtıp yerlerine geçtikten sonra.
Ders çok sıkıcı geçiyordu, hoca anlatırken uykum geliyor resmen havada sıcak bunalıyorum.Bundan sonraki ders beden belki eglenceli olur.
.....
Hoca:zil çalacak şimdi, bu günlük bukadar. İyi çalışın, Jungkook gel biz çıkalım
Jk ile hoca kapıdan çıktıktan 5 saniye sonra zil çaldı.
Taehyung:Rosé, şimdiki ders neydi?
Rosé:ha, şey beden
Taehyung:tamam sağol
Taehyung tam sıradan kalkarken aklımdaki soruyu sordum.
Rosé:Tae, senin bir ders önce sıraya yazdıgın şey neydi acaba?
Taehyung:sen benimi izliyordun?
Rosé:hemen yanımda oturuyorsun, elbet ara sıra bakıyorum. Konuyu dagıtma lütfen
Taehyung:aa.. Şey gereksiz birşey zaten boşver.
Bu sefer gerçekten birşeyler karıştırdığını anladım çünkü "J" harfi vardı ve "J" harfi pek kullanılmaz.
Rosé:öyle olsun Tae
.....
Felix:Jungkookun hiç sırasının altına baktınızmı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° ᴘᴇʀᴅᴇ ᴀʀᴋᴀsɪ °
RandomSenin beni sevmedigini soylerken yalan soyledigini keske onceden ogrenebilseydim. Çıkış:15 haziran 2023