Bölüm 18 YÜZLEŞMEK

9 1 2
                                    

Başkalarını çok düşünürsen,
Kendini kaybedersin.


Yaz mevsimiydi, En sevmediğim ve en korktuğum o mevsimdi.

Evimizin arka bahçesinde ferahlamak için Çimenlerin üstüne yatıyordum. Yaz mevsimini oldum olası hiç sevmemiştim.

Sonra birinin geldiğini hissettim ve yattığım yerden kalktım, gelen kişi babamdı beni azarlayacağını düşünüp sessizce onu izledim korkuyordum.

Sonra bana "Havanın çok sıcak" olduğunu söyledi. Sonra üstüme doğru yürümeye başladı o üstüme geldikçe ben de geriye bir adım atıyordum fakat arkamızda Gölet olduğunu unutmuştum bile

Aniden geriye attığım son adımda göletin içine düştüm. Yüzme bilmiyordum. Yardım istedim bağırdım ama kimse duymadı.

Baba
Baba yardım et
Ölüyordum.

Eren'in karşısında duran adama baka kalmıştım
Siktir.

Onun burda neyşi vardı? ve Eren neden onla görüştüğünü bana söylememişti.

Karşımda ki kişi
Keremdi

Ona ihtiyacım vardı. Beni kaçırdıklarında gerçekten Kerem'e ihtiyacım vardı beni Oradan kurtarabilecek tek kişi oydu ama sadece o yoktu.

Şu an karşımda duruyordu hem de ailem dediğim insanın benden saklamasıyla tam olarak karşımdaydı.

Heyecandan mıdır yoksa sinirden midir bilemiyordum Fakat gerçekten titriyordum.

Sinirli bir şekilde Eren'e doğru yürüdüm.

"Seni kaç saatir aradığımdan haberin varmı senin!" diye bağırdım herkesin ortasında

Kerem'e bakmıyordum. Ona bakmamam gerekiyordu, Ona bakarsam Kaybederdim.

"Hep sen mi ortadan kaybolacaksın" dedi Eren beni gördüğüne şaşırmıştı.

"Siktir, Bu aynı şey değil tamam mı?" dedim sinirlice

"Aynı şey" dedi Eren

Sinirden kafamdan duman çıkıyordu, Onu kaç saatir arıyordum. Şimdi karşımda bana bunları mı sölüyordu.

"Otursana" dedi Kerem özlediğim o ses

Arkamı döndüm ve göz göze geldik, Aniden gözümü kaçırdım. Onun ses tonu sanki Özlemiş gibiydi.

"Bizde Eren'le gidicektik zaten değil mi Eren?" dedim bastıra bastıra

"Otur, Konuşun" dedi Eren

Bu çocuk neden böyleydi ya Eren'in yanına oturdum ve usulca bekledim.

"Ne konuşacağız?" dedim şaşkınca

"Kaybetiklerimizi" dedi Kerem

Şaşkınca yüzüne bakıyordum. Ney? Kaybettiğimiz derken

"Ney?" dedim şaşkınca

Aşk'a ihanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin