Soirée de Match

442 22 23
                                    

📍Florya Metin Oktay Tesisleri.

Maç günüydü son maçımıza çıkıyorduk Fenerbahçe'ye karşı Nicolo ilk 11 oyuncusuydu.

Stadyum'a gitmek için tesisten eşyaları toplamış otobüse ilerlemiştim en önde bize ayırtılan yerlere Burakla beraber oturmuş maçın kritiğini yapıyorduk.

Nicolo ve Barış hemen arka koltuğumuza oturunca şüphelenmiştim Barış kafasını kaldırıp arkaya dönmemi söylediğinde merakla arkamı döndüm.

Barış: ya İremcim canım benim ben dün Nicolo da kaldım biraz senin hesaba bakmış olabilirim bi kiz vardi çookk güzeldi onu da çağırsana.

'lan hangi kiz kimi cagirayim'

Barış: adi neydi ya Nicolo demisti ablanmıs sanirim.

'Barış sen gerizekalı mısın çaprazında oturuyor ya işte kız'

Nicolo dediğime kahkaha atarken Barış kızarmıştı utanmıştı sanırım gözlerimi tekrar Nicolo'ya çevirdiğimde beni izlediğini fark ettim.

Nicolo: gece rahat uyudun mu?

'evet evet güzeldi'

Nicolo: bugün akşam bizde kalsanıza ablanla Barışta kalır büyük ihtimalle bir şeyler yaparız çok sıkılıyoruz.

'konuşayım bi bakarız'

Nicolo: bana da bakarsın dimi

'sus canım'

Takım cama vurmaya başladığında stadyuma geldiğimizi anlamıştım, heyecanımız yüksek..

📍Nef Stadyumu.

Takımlar soyunma odasına ilerlerken biz çoktan basın girişinden girip yerleri hazırlamıştık maça 2 saatten az vardı bu yüzden iki takımdan da birer oyuncu çağırıyorduk.

Kameralar hazırlandığında ilk oyuncumuz gelmişti bile.

'Evet röportajımıza İrfan Can Kahveci ile başlıyoruz öncelikle hoş geldiniz bu maçın iki taraf için de önemini biliyoruz siz takım olarak ne hissediyorsunuz bununla başlayalım.'

İrfan Can: Kazanmaya geldik takım olarak hem mental açıdan iyi olduğumuzu düşünüyorum bugün farkla galibiyeti alacağımıza inanıyorum.

Zaman az olduğu için oyunculara uzun sorular sormak yerine kısa kısa sorarak devam ediyorduk.

Evet şuan Sergio Oliveira ile birlikte olacaktık fakat Okan Hoca'nın talimatı üzerine çağıramadık sarhoştu.

'Şimdi ise yanımızda Mauro İcardi var, maç öncesi görüşlerini alabilir miyiz Mauro?'

Mauro: yani açıkçası zorlanacağımızı sanmıyorum ilk maç yendik bu maç neden yenemeyelim tabi şuan normal kafada olabilsek daha çok atarız derdim ama 3-0 alırız gibi.

Kamera kaydı bitirdiğinde gülmemek için kendimi zor tutuyordum takımda tek ayık Kerem ve Sacha vardı galiba..

Maç için ayrılan yere geçtiğimizde Nicolo'nun beklediğini görüp hızla yanına gittim.

'bir şey mi oldu?'

Sırıtarak takım ceketini uzattı.

Nicolo: yeni başlangıç yapma vaktiymiş güzelim.

Ceketi alıp geçtiğimde bir kaç taraftarın baktığını fark ettim aman sonuçta takımda çalışıyorum baksalar ne bakmasalar ne.

.

Maç bitiminde hepimiz sahaya inmiştik kutlamalar yapılacaktı galibiyetten sonra da çok mutluyduk Gaspare ile sahaya indiğimizde Nicolo'nun gözleri hızla bizi buldu yanımıza koşarak gelip Gaspare'ye sarıldı.

Nicolo: ÇOK MUTLUYUM AŞIRI MUTLUYUM ANLATAMAM.

Gaspare: sen mi ben mi be oğlum..

'Tebrikler Zani'

Nicolo belimden kavrayarak sıkıca sarıldı.

Nicolo: senin sayende her şey için teşekkür ederim..

'benim mi? ben ne yaptım?'

Nicolo: Türkiye'ye döndün benim de gelme sebebim oldun burası bana çok iyi geldi çok seviyorum..

.

Kutlamalardan sonra Zani ve Barışla beraber takımdan ayrılmış eve gidiyorduk Barış arkaya Naz'ın kucağına yayılırken ben de şarkı seçmeye uğraşıyordum.

'gençler hazır mısınız?'

Nicolo: ver müziğiiii

Want more and more, people just want more and more
Freedom and love, what he's looking for
Freed from desire, mind and senses purified
Freed from desire, mind and senses purified

Hep beraber söyleyerek eve varmıştık Zani ve Barış bahçeyi ayarlarken Naz bir şeyler hazırlıyordu ben de kızlara mesaj atmış telefonu kapatmıştım.

Gece yeni başlıyor..

sera d'estate; nicolo zanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin