Cocktail

387 23 10
                                    

Sabah uyandığımda eve nasıl geldim kim getirdi hiçbir fikrim yoktu fakat başım çatlıyordu telefonuma gelen ani bildirimlerle telefonu elime aldım.

Barış sizi gruba ekledi.

Barış: Günaydın güzel arkadaşlar bugün akşam kokteyl varmış ben de düşündüm ki İrem ve Naz bize ne giyeceğimiz konusunda yardımcı olur.

Nicolo: İrem sadece bana yardımcı olabilir.

Kerem: kanka niye öyle diyosun benim best friendim o..

İrem: sabah sabah bunun için mi beni meşgul ediyorsunuz Allah'ın cezaları.

Yunus: kanka ayıp oluyor ama yani.

Mauro: I think you can wear a white t-shirt and pants to a cocktail party.

Barış: ne diyon be abla gözünü seveyim be abi..

Naz: Allah'ım Mauro size fazla geliyor bence bu kadar salak olunmaz.

Telefonu kapattığım gibi Nicolo beni aramıştı.

Nicolo: Kıyafetlerini al ve bana gel.

'neden?'

Nicolo: yardımcı olursun güzelim?

'kahvaltı hazırlarsan gelirim'

Nicolo; oo sen iste yeter.

Telefonu kapatıp hızla kıyafetime karar vermeye çalıştım en sonunda bulup çantama atmıştım makyaj malzemelerimi de toparladıktan sonra evden çıktım.

Nicolo'nun yanına geldiğimde yapışık ikizi Barışta ordaydı kahvaltıyı bitirip  ikisine kıyafet seçtikten sonra kendim hazırlanmaya başladım.

Nicolo: bunu mu giyeceksin?

'evet?'

Nicolo: diyosun ki katil ol.

'hadi odadan yallah'

.

📍İstanbul Vogue Restoran & Bar.

İçeri geçerken Nicolo belime elini koymuş beni yönlendiriyordu hayır yüz vermicez dedik aklımızı almaya başladı.

Takımın yanına geldiğimizde herkesle selamlaşıp kenara geçmiştim etrafa baktığımda gelen Dorukhan ve Uğurcan'a baktım ardından kafamı tekrar takımdakilere çevirdim.

Aklımdaki düşüncelerle terasa çıkıp oturmuştum eğlenebilirdim evet ama düşüncelerim buna izin vermiyordu.

Arkamdan sarılan ellerle aniden irkilmiştim Nicolo sıkıca sarılıp kafasını boynuma gömmüştü.

Nicolo: neden yanımıza gelmedin herkes merak etti.

'hava almaya çıkmıştım gelecektim.'

Nicolo beni kaldırıp içeriye doğru yürümeye başlamıştı Barış'ın yanına geçtiğimde hızla kulağına doğru yaklaşmıştım.

'Doruk gelmiş gördün mü?'

Barış: gördüm soyunu si- neyse.

'sürekli gözü burada.'

Barış: kızım kavga ettirme beni şimdi Nicolo farkında zaten az kaldı yani.

Bize bakan Nicolo'ya dönüp gülümsedim olay çıkmasın diye her şeyi yapabilirdim şuan aniden gidip Nicolo'nun boynuna sarıldım.

'pek yakışıklı olmuşsun..'

Nicolo: her zamanki halim.

'ha ha ha'

Kerem: Zani acil gelmen lazım.

Nicolo anlamamış gözlerle Kerem'e bakarak yanımdan ayrıldı Barış 'bir şey yok' dercesine bakınca rahatlamıştım ama ne olduğunu merak etmiştim.

Barış: gece yeni başlıyor İrem hazır ol.

sera d'estate; nicolo zanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin