Addio

289 22 4
                                    

📍Florya Metin Oktay Tesisleri.

Takım Şampiyonlar ligi hazırlıklarına başlamıştı yeni transferlerimiz vardı yavaş yavaş takım birbirine ısınıyordu.

Antrenman bittiği zaman sahanın ortasında toplanıldığını görüp meraklı gözlerle oraya yöneldim yanlarına vardığımda Okan hoca takıma azar çekiyordu elemeleri zar zor geçtiğimiz için sinirlenmişti.

Antrenman sonu Nicolo'yu beklemiştim geldiğinde yemek yemeye gitmeye karar verdik.

.

📍Rams Park.

İmza töreni vardı Nicolo, Zaha, Bakambu, Mauro, Halil, Kaan ve Angelino..

Nicolo imzayi atarken gözlerindeki ışığı görmüştüm burada çok mutluydu çok seviyordu takımını, taraftarları ona burası çok iyi gelmişti.

'Evet bugün imza töreniyle sizlerleyiz Mauro İcardi tekrardan Galatasarayımızda, Evet Mauro düşüncelerini alabilir miyim?

Mauro: sabırla bekledim biliyordum bu ailenin bir parçası olacağımı, taraftarların beni beklediğini hiçbir yerde görmediğim sevgiyi burada gördüm herkese teşekkür ederim.

Mauro'dan sonra sıra Halil'e gelmişti.

'Halil seni isteyen kulüpler vardı hatta Beşiktaş ile anlaşıldı deniyordu ve sen Galatasaray'ı seçtin bu durum nasıl oldu?'

Halil: İnsan Çocukluk aşkını unutamaz derler Galatasaraydan teklif gelince burayı seçmenin daha doğru olduğunu düşündüm.

Herkesle röportajı yaptıktan sonra son kişiye kalmıştık, Nicolo Zaniolo.

Nicolo kameralar açılmadan gelip yanağımdan öpmüştü sonra kızdığım için gülerek geri çekildi.

'Nicolo şubat ayında deprem vaktinde gelmiştin zor bir süreçti şuan takımla imza törenindesin bu imza uzun yıllar burda kalmanı sağlar umarım, düşüncelerini alabilir miyim?'

Nicolo: Her başlangıç bir sondur, bugün burada bu imzayı attım fakat ileriki zamanlarda neler olacağını bilemiyorum.

Nicolo'nun dediği şeyle gözlerimin dolmasını engelleyememiştim Nicolo gözlerime bakıyordu en son dayanamadan sarılmıştı.

.

Sabah Barış'ın bağırmasıyla hızlı bir şekilde uyandım elindeki zarfı bana uzattı ve instagrama bakmamı istemişti.

@nicolozaniolo: Her şey için teşekkürler sizleri asla unutmayacağım.

Ellerim titrerken Barış'a bakıyordum bana nasıl haber vermezdi bana nasıl söylemezdi neden bir anda gitti aklım almıyordu elimdeki zarfı açıp okumaya başladım.

İrem biliyorum şuan bunu okurken bana çok sinirli ve kırgınsın fakat yapanileceğim bir şey yoktu gizli tutulması gerekiyordu takıma para kazandırmak için gitmem gerekiyordu umarım beni anlarsın seni bırakmak zor oldu hatta daha zor olacağı için sana söyleyemedim kollarımda ağlamana dayanamazdım güzelim yapamazdım gidemezdim öylece sen bunu okurken ben büyük ihtimalle İngiltereye inmiş olacağım, Umarım yollarımız tekrar kesişir bir araya geliriz, Seni seviyorum -Nicolo.

Hıçkırarak ağlarken Nicolo'nun dediğini düşünüyordum.

Umarım yollarımız tekrar kesişir bir araya geliriz.

Aşağıya inip spor kanallarını açtığımda daha kötü hissediyordum en sonunda Galatasaraydan KAP gelmişti.

Nicolo Zaniolo satın alma opsiyonuyla Aston Villa'ya kiralandı.

Hiçbir şey bitmemişti aslında her şey yeni başlıyordu.

sera d'estate; nicolo zanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin