'' Abi şu koliyi de sen al belim koptu ya '' derken dubleks evimizin ikinci katından arabaya kolileri taşıyordum. '' Kumsal koltukları taşıyoruz babamla git yap bir işe yara'' diye bağırdı abim içerden.
Babamın tayini İzmir'e çıktığı için Ankara dan İzmir ' e taşınıyorduk. Aslında çok mutluydum. Çünkü bütün arkadaşlarım İzmir de'ydi. Ama buraya alışmıştım. Çok sosyal biri olmadığımdan sadece 2 arkadaşım vardı.
Şimdi ise hiç arkadaşım olmadığı için odamda şarkı eşliğinde büyük camımın önünce kitap okumayı özleyecektim. '' Kumsal nereye daldın kızım hadi geç kaldık'' bağıran annemdi. Her şey kamyona yüklenmişti.
Sadece bize kalan arabamıza binip İzmir'e gitmekti. Babamın dediğine göre 7 saatimiz vardı. '' Üstümü giyip geliyorum anne'' diye bağırdım aşağıya doğru. Altıma az önce valizden çıkardığım siyah kumaş şortumu giyip üstüne de beyaz sıfır kollu Crop giymiştim..
Sonra aşağıya inip Hızlıca Arabaya bindim. '' Kumsal bu ne'' dedi Abim üstümü göstererek. '' Abi babam izin veriyor sana ne ya'' dedim ve kafamı cama yasladım. '' Deniz rahat bırak kızı'' konuşan babamdı.
Babam hiç bir şeyime karışmazdı. Hep abim bana bir şeyler için kızardı. Abime sinsi bir gülüş atıp yolculuğun keyfini çıkardım.
Yolculuğun bitmesine tam bir saat kalmıştı ki babam yolun ortasında durdu. Endişeyle kafamı kaldırıp baktığımda yolun üstünde küçücük gri bir şey vardı. '' Ben bakarım '' deyip hemen arabadan indim ve gri şeyin yanına gittim.
'' Ya '' dedim daha avucumun içi kadar olan yavru kediye. Hiç düşünmeden elime aldım ve arabaya bindim. '' Baba bu en çok bir haftalık kedi. bizde kalsın ne olur'' dedim. '' Olur benlik sıkıntı yok'' dedi Babam.
Sonunda yeni evimize vardığımızda şirket bütün eşyaları yerleştirmiş kapının önünde anahtarı vermeyi bekliyorlardı. Babam ev tamamen hazır olsun diye yüklü bir miktar para vermişti. Birde şansa bakın iki arkadaşımdan biri sağımdaki apartmanda biri solumdaki apartmanda yaşıyorlardı.
Biz geldiğimizde ikisi de camdalardı. '' Kumsal'' diye bağırarak aşağıya inip üstüme koşan ilk isim esma oldu. Tabi sonra elif üstüme koşmayı ihmal etmedi. '' Kızlar ben bir eve geçeyim biraz dinleneyim akşam konuşuruz olur mu'' dedim.
İkisi de onaylayıp evlerine gittiler. Bende eve girip eski kıyafetlerimi üst üste koyup üstüne de kediyi koydum. Babamdan biraz para isteyip pet shopa gittim. Kedi maması , Mamasını ve suyunu koyması için kap , kedi kumu ve kumunu koymak içinde ayrı bir kap , kedi vitamini alıp eve gittim.
Her şeyi benim odama yerleştirdikten sonra kediyi alıp yatağıma oturdum. Pet shoptan aldığım ilaçları patisine sürüp üstünü gazlı bezle sardım. Üstüne basamıyordu. İsmini Duman koymaya karar verdim.
Kediyi yumuşacık yatağına bırakıp biraz evi gezmeye başladım. Duvarları gri renkteydi. Bu evde diğer ev gibi dublexdi. ikinci katta yatak odaları alt katta da salon mutfak tuvalet ve banyo vardı.
Tekrar odama geçip biraz yatağımda yattım. Kalktığımda saat akşam 8di. O sırada telefonum çalmıştı. Arayan elifti. '' Efendim elif'' dedim telefonu açıp. '' Kumsal biz birazdan dışarı çıkacağız gelsene sende. '' dedi.
'' Valla bekle bir sorayım babama'' dedim ve koşarak aşağıya indim. '' Baba kızlar dışarıya çağırıyor da beni gidebilir miyim'' dedim karşısına geçerek. telefonu hala kapatmamıştım. '' Valla kızım annen çok güzel ıslak kek yapmış kızları çağır istiyorsan evde oturun. '' dedi babam.
Elif babamın dediğini duyup '' Olur biz çıkıyoruz şimdi'' dedi ve kapattı. Bende babamın yanağına bir öpücük kondurup odama çıktım. Dumana baktığımda hala uyuyordu. Yaklaşık 5 dakika sonra elif ve esma geldiğinde odama çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkma Söyle
Teen FictionAşık olmayı beceremeyen aşkın tanımını bile bilmeyen bir kız bu kadar acıyla nasıl yaşar...