Özür dilerim

9 0 0
                                    

Özgür üniversite sınav sonuçlarına bakıyorduk ki ben üniversite kazanamamıştım. Özgür ise tıp fakültesini kazanmıştı. Ebe olmak istiyordu

Zaten biliyordum kazanamayacağımı o yüzden fazla üzülmedim. " Kazanmışım" dedi özgür. Oda kazanacağını bildiği için çok bir sevinç göstermedi .

Bizim evde oturmuş abimlerle sohbet ederken abim " Hadi kalkalım geç oldu" dedi sonra özgüre bakıp gülümsedi. " Abi daha saat 9"  dedim.

" Kumsal bugün çok yoruldum lütfen hadi" dediğinde telefonumu da alıp kalktım. Kapının önünde ayakkabılarımı bağlarken Özgür kolumdan tuttu. " Kumsak" dedi bende ayakkabılarımı bağlayıp ayağa kalktım.

" Ben başkasını seviyorum" dediğinde şaşkınca gözlerine baktım. " Biz ayrılalım" dediğinde gözlerim dolu dolu gülümsedim. " Sen bilirsin mutluluklar" dedim. Bir kaç hızkı adım atıp evden çıktığımda bahçedeydim.

" Kumsal" diye seslendi abim. Hızla durup arkamı döndüğümde tam arkamda diz çökmüş özgürü görmem neredeyse kalp krizi geçirmeme neden olacaktı.

" Benimle evlenir misin deli kız" dediğinde dolmuş gözlerimi kapattım ve gözlerimdeki yaşların akmasına izin verdim. " Evet" dedim ağlayarak.

" Evet " dedim tekrar. Ayağa kalkıp sıkıca sarıldı. Parmak uçlarıma çıkmam lazımdı boynuna kollarımı dolamam için.

" Aptalsın sen" dedim tekrar sarılarak. " Kalbime iniyordu. " dedim sonra da. " Aşk içinde bütün duyguarı barındırır" dedi gülümseyerek. Ayrılıp yüzüğü parmağıma taktığında abim ve yengem arkadan alkışladılar.

5 ay sonra

Ben odamda esmayla konuşurken abim , özgür ve yengem içeride oturuyorlardı.

" Hayır Esma 4 ay sonra düğün" dedim tarihi sürekli unutan esmaya. " Davetiyeleri ne zaman bastıracaksın" dedi. " Valla ne biliyim özgür ben halledicem dedi ama bakalım" dedim.

İçeriden yengemin bağırma sesi geldiğinde " Ben seni arıycam" deyip telefonu kapattım. İçeri koşarak gittim. " Suyum geldi kumsal" diye bağırdı yengem. Telefonumu alıp ambulansı aradım. Ve yengemin yanına gittim.

" Tamam sakin ol yenge aradım ambulansı gelecsk şimdi" dedim elini tutarken. Ambulan 15 dakika içinde gelmediğinde " Kumsal dayanamaz böyle sen yap" dedi özgür. " Özgür ben nereden bileyim" dedim.

"Ben sana ne yapman gerektiğini söyleyeceğim" dediğinde yengem bağırmaya başladı. " Kumsal yap şunu" dediğinde derin bir nefes alıp odadan yorganı getirdim. Yere serdikten sonra yengemi yere yatırdım ve başının ve omuzlarının altına yastık koydum.

Özgür ve abim başında ellerini tutuyorlardı. " Dizlerini katla ve ayaklarıbı yere bas selin yenge" dedi özgür. Yengem dizlerini katlayıp ıkınmaya başladı.

Abi havlu getir" dedim. Dizlerine bez öettükten sonra abim havluyu getirdi. Abim yanımda havluyu tutarken bebeğin başını görmüştüm.

" Yenge biraz daha ıkın hadi gördüm" dedim . "Yengem biraz daha ıkındığında bebeğin başı çıkmıştı. " hadi yenge dayan" dedim.

" Kumsal bebeğin başını sakın çekme alta doğru ittir yavaş yavaş omuzları çıkınca zaten kolay bir şekilde gelecektir" dediğinde çok strese girmiştim.

" Özgür bağırarak konuşma strese giriyorum ya" dedim. Bebeğin omuzları çıkmaya başladığında biraz daha aşağıya doğru ittirdim. " Yenge son kez güçlü bir şekilde ıkın hadi" dedim.

Yengem ıkındığında bebek tamamen çıkmıştı. Bende abimin elindeki havluya koydum. " Karnına koy bebeği" dediğinde yengemin karnına koydum.

Korkma SöyleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin