Yeni Gelenler

79 11 4
                                    

Sahile artık yeni bir çok isim gelmişti ama hala üst düzey sayısı çok azdı 9 üst düzey vardı tabii kimse yeterince zeki değildi ve iyi düşünemiyordu ben şapkacı nın yandaşlarından biriydim chishiya sadece üst düzeydi niragi ise militantlı bir üst düzey ben 3 numaraydım aslında numaram 1 numaraydı fakat şapkacı bunun mümkün olmayacağını bana istediğim bir numarayı vermeyi teklif etti 3 ü seçtim 2 olsam fazla göze batardım bunu biliyorum düşük rütbeli olmak insanların bana olan saygısını azalacağı için 3 tü Ann 4 Chishiya 5 niragi ise 8 numaraydı.

Şapkacı yine bir üst düzey toplantısı yapmıştı toplantıda iki kişi vardı. Daha önce ikisini sahilde görmemiştim ama borderlandta görmüştüm bir keresinde bundan 2-3 gün öncesi kadar önce bu kız ve çocuk bana sahil hakkında soru sormuşlardı kızın herhalinden sporcu olduğu belli oluyordu çocuk ise cesur ve zeki birine benziyordu çocuk ve kızı bir kere gördüğümde kendilerini kısaca tanıtmışlardı Arisu ve usagi. Galiba chishiyanın geçende bana bahsettiği bir elim sende oyunundakiler onlardı bu onların fiziksel ve bir kaç dklık konuşmamızdan çıkardığım kişisel özelliklerinin uyuşması ile alakalı yaptığım bir çıkarımdı. Chishiya çocuk ve kıza el salladı. Çocuk bana baktı ve konuşmaya başladı tüm herkes bir bana birde o çocuğa bakıyordu.

(Ari) S-sen bana sahili bilmediğini söyledin

Yüzümde küçük bir tebessüm belirdi yanıtladım

(Y) Çünkü o zaman öyle olması gerekiyordu.

Toplantı bitmişti. Şapkacı Arisu ile konuşacaktı bu yüzden orada benimde bulunmam gerekiyormuş çünkü neymiş efendim gerçekten bir numara olmam gerekmişte miş miş şapkacının yanında birkaç tane kız vardı hepsiyle öpüşüyordu iğrençti ama orada bulunmam gerektiği için gidemedim Arisu tahmin ettiğimizden zekiymiş şapkacının verdiği içkiyi hemen içmedi şapkacı ona güven vermek için önce içkiyi kendisi içti sonra arisuda içti

(Ş) Yui bana bir iyilik yap Arisu ve Usagiye sahili gezdir tanıt onları diğerlerine ve militanlara karşı koru

(Y) Tamam ben ilgilenirim




CHİSHİYA SHUNTARO ×FRİENDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin