Yeni Lider

64 10 31
                                    

Şuan Niraginin zorlaması ile oylama yapıyorduk ah size anlatmayı unuttum bir çok olay oldu size anlatayım ilk önce arisuları kartları toplamak ile alakalı olan plana dahil ettik. Daha sonra şapkacının oyunda öldüğü haberini öğrendik ben oyunda öldüğünü düşünmüyorum. Şapkacıyı öldürme olasığı olan iki kişi var bana göre:Kuzuryu yani 2 numara birde Aguni. Aguninin öldürme olasılığı bana göre daha yüksek çünkü hem yanında silahı var hemde şapkacı öldüğü zaman zorlama ile birlikte 1 numara olabilir diğer yandan kuzuryu olma ihtimali gözümdende kaçmadı Aguninin bunu yaptığını düşünüceklerdi ve kuzuryu üzerine durulmayacaktı yani tehtid oluşturuyordu ama kuzuryu da militantlıların başa geçeçeğini biliyordu o yüzden aguniden düşük ihtimaldi ama yinede ihtimaldi. Şuan Niragi herkesi silahı ile korkutmaya çalışıyordu ve herkese silah tutuyordu sıra Chishiyaya geldi...

(N)Bizi küçük mü görüyorsun chishiya?

(C) Çünkü gerçekten aptalsınız

Niragi silahı chishiyaya daha fazla bastırdı.

(N) O gözlerini ve seni sevmiyorum çok küçümseyici bakıyorlar ve,

Gerisini kısık sesle söyledi

(N) Bazı özel sebeplerden dolayı.

Bunları bildiğimiz tıslayarak bir kedi gibi söylüyordu  chishiya ellerini iki yana suçlu gibi kaldırdı.

(C) Değerli EVET oyumu kaybetme bence.

Sıra bana geldi normalde silahı herkesin gıdığına tutan niragi bu sefer silahı kalbimin üzerine koydu

(N) Senide zorlamalımıyım Yui'm

Yui'm kısmını chishiya ve benim duyabileceğim bir ses tonu ile söylemişti chishiya çok garip bakıyordu gözleri nefret ve kin kusuyordu. Niragi yapmasını istemediğim bir iğrençlik yapmaya kalktı boynumu ve çenimin altını yaladı tam köprücük kemiğimin olduğu yeri yalayacağı sırada el kaldırdım.

(Buda giydiğimiz bir bikini kafanızda başka birşeyde kurabilirsiniz)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Buda giydiğimiz bir bikini kafanızda başka birşeyde kurabilirsiniz)

(N) Böyle uslu bir kız ol.

Ve Aguni yeni başkan seçildi pabucumun başkanı

(N) Hadi siyah zarfı açmaya gidelim patron.

Zarfı açmaya giderken chishiya ve ben arkadan kimin şapkacıyı öldürdüğü hakkında konuşuyorduk chishiya düşüncelerime katılıyormuş

Siyah zarfı açtık zarfı açınca aguninin yüzü değişti zarf ya boştu yada bir çizim vardı diye tahmin ettim zarfın üzerinde BOSS yazıyordu ben buradan 8022 yi çıkardım çok netti.

CHİSHİYA SHUNTARO ×FRİENDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin