Mira ve Resimli Kart Oyunları

72 11 19
                                    

Chishiya ve kuina ile bir yerlere gidiyorduk ama gideceğimiz bir yer yoktu.

(K) Nereye gidiyoruz bir bilginiz var mı?

(C) Yanımda bir elim sende oyunundaki ebenin cebinden çıkan bir resim var eğer resmi çözersek buraya gidebiliriz.

Dedi ve bize resmi gösterdi yeraltı metrosu çizimiydi bu bir keresinde Ann bana buna benzer bir fotoğraf göstermişti ve bana bunun yeraltı metrosu olduğunu söylemişti.

(Y) Bu yeraltı metrosu.

(K&C) Nereden biliyorsun?

(Y) Ann benzer bir fotoğraf göstermişti o yüzden ve şimdi tokyo yeraltı metrosuna gitmemiz gerek çabuk geç kalıyor olabiliriz.

(K) O zaman hiç beklemeden gidelim çabuk olun hadi.

Metro istasyonundan bir yerlere gittik bizi buraya tamamen chishiya getirmişti ara bir yerdi ışıkları falan vardı oyun yöneticilerinin burada olduğunu düşünüyorduk ve aslında öyle değildi orada evet insanlar vardı fakat o insanlar bizim gibiydi oyunları yönetiyordu.

(Y) Bu manzaraya bakılırsa hepsi bizim gibi normal insanlarmış oyun yöneticileri nerede?

(C) Bunu bilemiyorum uzaylılar veya tanrı olduğunu düşünmeye başladım. Daha sonra Arisu ve usagi geldi biraz konuştuk ve ekranda birisi belirdi... Mira

(Y) Oyun yöneticisi Miramıymış

(K) Ekranda uzaylı görmeyi tercih ederdim

Ölen insanların görüntüleri çıkmaya başladı ekrana ve resimli kart oyunlarının yarın saat 12de başlayacağını öğrendik

Arisular ve bizim grup bir evde konaklama kararı aldı eve girmekte biraz zorlandık çünkü her yer sarmaşıktı... Eve gittik yemek yedik 5 kişiydik 3 oda vardı oda dağılımını şöyle yaptık Kuina tek, Arisu ve Usagi, ben ve Chishiya cidden chishiya ile aynı odada kalacaktım ilk defa birisiyle aynı odada kalacaktım ben odaya geçtim ve yatağa yattım ve biraz sonra chishiya geldi tüm herkesin uyuduğu sessizlikten belliydi.

(C) Uyudun mu Yui'm?

(Y) Hayır uyumadım

Chishiyaya arkam dönüktü chishiya ani bir hareketle beni kendine doğru çekti ondan hiç beklemiyorum ve daha sonra ayaklarını belime doladı başını boynuma gömdü ve öpmeye başladı

(Y) Chishiya n-ne yapıyorsun?

(C) Sevgilimi öpüyorum, öpemez miyim?

Bende ani bir hareket yaparak ona döndüm ve dudağına yapıştım yüzünde geniş bir sırıtış oluştuğunu fark ettim.

(Y) Neyse chishiya bu kadar öpüştüğümüz yeter artık uyuyalım ben yorgunum.

Dedim ve Chishiyadan uzaklaştım chishiya önce öyle bakmaya başladı daha sonra belimden tutup beni kendine çekti

(C) Bu akşam dinlenebileceğini sanmıyorum aksine yorulacaksın Sevgilim

Dedi ve kendine daha çok bastırıp boynumu öpmeye devam etti

CHİSHİYA SHUNTARO ×FRİENDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin