Kupa Valesi

55 11 19
                                    

Chishiya ile birlikte Papazı atlattıktan sonra başka bir oyuna girmeye karar verdik en yakın oyun alanına gittik bu oyun kupa valesiydi oyun alanına tesadüf eseri ilk gelen bizdik oyun alanını biraz keşfettik bir çok hücre vardı bir oyunu neden bir hapishanede yaparsınız ki? Oyun alanına bir çok kişi gelmişti dikkatimi birkaç tanesi çekti:iş adamı kıyafetli bir adam ve bir kadın, kadın asistan gibiydi adamda ceo gibiydi ceo asistan ilişkisiydi yani, daha sonra mavi elbiseli bir kız daha geldi o kız garipti,en son oyun alanına gelen kişide garipti. Bunların yanı sıra gazeteler ve haberler dolayısıyla tanıdığım birisi daha var Banda kendisi bir kaç kadını öldüren bir seri katil. Oyun başladı kupa Valesi ile ilgili tahminlerim var kupa valesinin Banda olabileceğini düşünmüyorum kendisi bir seri katil çok dikkat çekeceği için o olamaz. Son gelen kişi bence vale o banda onunla garip bir konuşma yaptı ve o bunu hiç güvensizlik hissetmeden kompleksi bir şekilde onunla partner olmayı kabul etti. Tabii onun dışında takım elbiseli adam çünkü o yanındaki kadını manipüle ediyordu ve mavi elbiseli kız o kız etrafındaki herkesi manipüle ediyora benziyor bir grup kurdu bile bize sormaya geldi.

(Urumi) Merhaba bzi grup kuruyoruz katılabilirsiniz, isterseniz katılmayın sizin kararınız.

Dedi ve sinir bozucu gülümsemesini yüzüne taktı

(Y) Gerek yok biz zaten bir takımız, birbirimize yetiyoruz

Dedim ve Chishiyayı kolundan tutup başka bir köşeye çektim

(C) hiç bu kadar kıskanç olduğunu bilmiyordum.

(Y) Senin mezuniyetini hatırlamıyor musun? Bir kız ile dans ediyordun ve sana aşık olduğumu itiraf etmiştim.

Chishiya gülümsemekle yetindi



Katil tam tahmin ettiğim gibi tahmin son katılan kişi matsushitaydı biz chishiya ile beraber oyun alanından çıktık.

CHİSHİYA SHUNTARO ×FRİENDS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin