معرفی آرته و آرتهور

43 17 0
                                    

درود رفقا!من آرتهور هستم، سردبیر انتشارات آرته. می‌تونید هرجور که دلتون می‌خواد من رو صدا کنید، هورا، هور، آرته و... هرچی که دلتون خواست.
من از وقتی که ۹ سالم بود شروع به نوشتن کردم اما کار حرفه‌ایم رو پس از سال‌ها نوشتن و ننوشتن، با باز کردن صفحه‌ی سرآغازِ آرته شروع کردم.
آرته تبدیل به پناهگاهی برای من شد تا بتونم به صورت ناشناس بنویسم و روحم رو برای اهل ذوق عریان کنم. یک سال نوشتم و همه چیز خوب پیش رفت تا وقتی که به دلیل یک بحران روحی خیلی شدید، برای یک سال نوشتن رو کنار گذاشتم.
این سرگذشت مختصری بود از آرته.
اما حالا من می‌خوام صفحه‌ی جدیدی در دفتر آرته باز کنم.
می‌خوام این پناهگاهی رو که برای من مأمن آرامش بود، با اهالی سرزمین ذوق شریک بشم. با شاعر‌ها، نویسندها، منتقدینی که حرفی برای تغییر دادن دنیا دارن و ...「و هر کس که قلم سرکشش در دنیای زنگ‌زده‌ی نشر رسمی ایران، پذیرفته نمی‌شه.」

✅️ نشر آرته، مثل هر انتشارات‌ رسمی دیگه، متشکل‌ از تیم مشاوره، تبلیغات، منتقد، خبرنگار و گزارش نویسن، ویراستار و ... هست و خدمات مختلفی به نویسنده‌ها و شاعرهای عزیزی که اثرشون رو به ما می‌سپارن، ارائه می‌دیم.

🏳️‍🌈 اما مهم‌ترین کاری که ما اینجا انجام می‌دیم اینه که دنیای رنگارنگی براتون می‌سازیم که تو نشریه‌های رسمی پیدا نمی‌کنید. 🌈

‼️اینجا خبری از سانسور نیست. چه سانسور در ساحت بدن باشه و چه در ساحت روح‼️

✅ وقتشه که از قرون وسطیِ ایران عبور کنیم و نشریه‌ی آرته اگر از حمایت خوب شما بهره‌مند باشه، شاید تبدیل بشه به اولین اثر هنری از دوره‌ی رنسانسِ ایران: انتشاراتی که همه‌جوره از نویسنده‌ی ایرانی حمایت می‌کنه بدون این که انتظار تغییر کلماتش رو داشته باشه.

به امید فردایی که در اون قلم هیچ نویسنده‌ای نشکنه!

نشر آرته🌱

تو پارت‌های بعدی اهداف آرته رو بهتون توضیح میدم.

با معرفی آرته به دوست‌ها و فالورهاتون حمایتمون کنید.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

ارتباط با مدیر نشریه در تلگرام و اینستاگرام:

@arrtahoor

کانال نشر آزاد آرته: @Artahoor
اینستاگرام نشر آرته: @Arrtah_nameh

انتشارات آزاد آرتهWhere stories live. Discover now