منتقد ادبی

14 11 0
                                    

منتقد ادبی

✅️ منتقد ادبی نقد پیشرفته: در این نقش، منتقد داستانی بلند یا کوتاه از مدیر گروهش دریافت می‌کند و نقد حرفه‌ای که از آثار نویسندگان جوان می‌کند، در کانال منتشر می‌شود.


✅️ منتقد ادبی نقد اولیه: نویسندگان پارت اول از داستانشان را به ربات منتقد آرته می‌فرستند و منتقدین می‌توانند یک پارت را انتخاب کنند و یک نقد اولیه و سریعی از آن ارائه دهند.


•• می‌توانید در هر دو بخش نقد حرفه‌ای و نقد اولیه فعالیت کنید.


•• همچنین پس از مدتی کار کردن به عنوان منتقد و صاحب نظر شدن، شما می‌توانید خود به تولید کنندگان محتوای آموزشی آرته بپیوندید.


•• یا کتاب خودتان را بر پایه‌ی نقد مجموعه‌ای از آثار و ارائه‌ی نظریه‌های خودتان منتشر کنید که انتشارات آرته، از این عمل کاملا حمایت خواهد کرد.


••💰 نحوه‌ی پرداخت 💰••
✅️ نقد اولیه: این خدمات رایگان است اما منتقد در ازای هر نقد اولیه که می‌نویسد، درصدی از کل سود ماهانه‌ی کانال را دریافت می‌کند.


✅️ نقد حرفه‌ای: 60 درصد از هزینه‌ای که مراجع برای پروژه‌ می‌پردازد، به منتقد می‌رسد.


✅️. همچنین در صورت نوشتن پژوهش یا کتاب، با شما همانند نویسندگان قرارداد بسته می‌شود و به صورت مادام العمر درصدی از سود فروش اثر دریافت خواهید کرد.



•• برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیر ارشد پیام بدین ••

@arrtah_manager

نشر آرته🌱

ووت فراموش نشه رفقا. با معرفی آرته به دوست‌ها و فالورهاتون حمایتمون کنید.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

ارتباط با مدیر نشریه در تلگرام و اینستاگرام:

@arrtahoor

کانال نشر آزاد آرته: @Artahoor
اینستاگرام نشر آرته: @Arrtah_nameh

انتشارات آزاد آرتهWhere stories live. Discover now