خبرنگار

15 9 0
                                    

خبرنگار

✅️ تمام بار حاشیه‌ی نشریه‌ی آرته به دوش شماست.


•• با نویسندگانی که آثارشان را به هر شکل به ما می‌سپارند، چه برای نقد، چه برای ویراستاری یا چه نشر، به گفت و گو جذب کرده و بعد با آن‌ها مصاحبه می‌کنید.


•• گزارش‌هایی که شما از مصاحبه با نویسنده‌ها و منتقدین در رابطه با کتاب‌ها می‌نویسید تاثیر زیادی در معروفیت نویسنده و آثارش خواهد داشت.


❇️ در نتیجه با این که شغل پر زحمتی هست و نیاز به خلاقیت و دایره ارتباطات بالایی دارد اما اگر در این بخش خوش بدرخشید، بیشترین درآمد از نشریه را می‌توانید از آن خود کنید.


⁉️خبرنگار دیگر چه کارهایی می‌تواند انجام دهد⁉️


✅️ میدانِ عرصه‌ی ایده و خلاقیت دست شماست.


•• می‌توانید با ایده‌های جالبتان کانال‌های ادبی مختلف را با هم لینک کنید، ایده‌هایی برای افزایش تعامل آرته طراحی کنید و بابت هر ایده‌ پاداش می‌گیرید.


•• محتواهای خلاقانه برای کانال و پیج‌های اینستاگرام تولید کنید.


•• می‌توانید با بخش‌های مختلف انتشارات و اعضا ارتباط برقرار کنید و با هم‌فکری و همکاری با آن‌ها (ادمین، منتقد، مشاور نویسندگی و...) آثار و متحواهای جدید خلق کنید.


•• لازمه‌ی موفقیت شما در این کار این است که در انتشارات حضور فعال و پررنگ داشته باشید. زمان بگذارید. به ارتباطات توجه ویژه نشان بدهید، اعضا را بشناسید و با آن‌ها تعامل کنید، درباره‌ی روانشناسی ارتباطات، رسانه، جذب مخاطب، شکبه سازی، ادبیات و... دانش کسب کنید.


•• باید همواره به دنبال شناخت دنیای ادبیات و نشر باشید و مانند یک خبرنگار واقعی که به همه جا سرک می‌کشد، در هر کانال و پیج و گروه مرتبطی، جای پایی برای خود پیدا کنید.


••💰 نحوه‌ی پرداخت 💰••
❗️شما می‌توانید انتشارات را از آن خود کنید❗️


✅️ با توجه به فعالیت‌های شما، بسته به درجه‌ی تاثیرگذاری که بر پیشبرد اهداف کانال دارید، پرداخت زحمات شما به صورت درصدی از کل سود چنل به صورت ثابت و ماهانه پرداخت خواهد شد و هم گام با پیشرفت چنل و افزایش سودش، حقوق شما هم افزایش خواهد یافت.


✅️ همچنین هر تولید محتوای خلاقانه‌ای که خارج از چهارچوب مصاحبه با صاحبان اثر انجام دهید، به تعداد کلماتِ محتوای متن به شما پرداختی تعلق می‌گیرد.


✅️ همچنین هر تولید محتوای خلاقانه‌ای که خارج از چهارچوب مصاحبه با صاحبان اثر انجام دهید، به تعداد کلماتِ محتوای متن به شما پرداختی تعلق می‌گیرد.


✅️ اگر بتوانید به صورت منفردانه یا گروهی، اقدامات جالبی برای تولید محتوا، طراحی رویداد تعاملی و ... انجام دهید، به خودتان و گروهی که از میان اعضا تشکیل داده‌اید، پاداش تعلق می‌گیرد.


•• برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیر ارشد پیام بدین ••

@arrtah_manager

نشر آرته🌱

سپاس از این که ووت می‌کنید.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

ارتباط با مدیر نشریه در تلگرام و اینستاگرام:

@arrtahoor

کانال نشر آزاد آرته: @Artahoor
اینستاگرام نشر آرته: @Arrtah_nameh

انتشارات آزاد آرتهDove le storie prendono vita. Scoprilo ora