"Cuz Our Love Was Made In The Neverland."

186 25 9
                                    

Neden böyle oldu bilmiyorum, biri Alice'i cimciklesin.

Dinleyin;

//demi lovato-made in the usa//

4. Bölüm: "Cuz our love was made in the neverland."

Peter Pan, elinde ki peri tozuna bakıp gülümsedi. Tüm dünyayı aydınlatmaya yetecek kadar parlak olan yıldızları Alice'in başından aşağı dökecek, onu kalbi kadar kocaman olan neverland'e getirecek ve aynen şunu diyecekti; "çünkü bizim aşkımız neverland yapımı."

Peter, muhteşem kıvırcıkları ve yaprakların asla sahip olamayacağı yeşillikte olan gözleri ile, peri tozunu başından aşşağı dökmeye başladı ve bir anda yıldızlar gibi sonsuzluğa doğru kaydı, Alice'in dileği olarak.

Alice elinde ki kana bakıp, bir yıldızın hızla kaydığını görünce zorla gülümsedi. Yanında bekleyen büyük anne Vera ve minik kardeşi umrunda değildi, kendisi ne yaptığını bilmiyordu.

Gözleri yavaş yavaş kapanmaya başladığında, dünyada ki son anlarını Peter'in yanında geçirmek istediğine karar verdi. Derin gamzeli yanakları, parlak dişleri ve yeşil gözleri son bir kez daha görmeyi istedi.

Başında bekleyen, canını almaya gelen adama baktı. "Gidiyorum, değil mi?" dedi. "Tanrı benim kalbimi İsa gibi göğe yükseltirken, kalbimin Peter'i aydınlatmasını istiyorum."

Peter, denizler kadar uzak olan Alice'e bakarken, ona ne kadar yakın olduğunu hissetti. J.M Barrie'in bahsetmekten bıkmadığı yeşil şapkasının gök yüzünde uçuşunu umursamadan, Alice'in yanına koştu. "Sevgili Alice?" dedi, kızın elinde ki kana bakarken. "Gidiyorum, değil mi?" dedi kız, ağlamaklı sesiyle. "Tanrı benim kalbimi İsa gibi göğe yükseltirken, kalbimin Peter'i aydınlatmasını istiyorum." kız, son kez aya bakarken Peter kızın kanlı elini tutup, porselen teninin kanlanmasına izin verdi. "Bir yere gitmiyorsunuz Alice." dedi Peter, kızın yüzünü ezberlemeye çalışırken. "Benimle birlikte neverland'e geliyorsunuz." kız, peter'i umursamadan, ağlamaya devam etti. Peter'in İsa olmadığını biliyordu, peter ona aşık değildi, peter ona hiç iyilik yapmamıştı. "İsa ruhlu Peter," dedi alice, "senin İsa olmadığını biliyordum ama İsa olduğuna inanmak güzeldi."

Peter PanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin