KOZOVA

2K 45 2
                                    

YENİ KURGUMA HOŞGELDİNİZ. UMARIM BEĞERSİNİZ, İYİ OKUMALAR.

İLK BÖLÜM TAMAMEN BİR GEÇİŞ BÖLÜMÜDÜR. BU KİTAP YOĞUN CİNSELLİK, ARGO VE ŞİDDET İÇEREN +18 İÇERMEKTEDİR. RAHATSIZ OLACAKLARIN DOĞRUDAN KŞTSBS BAŞLAMAMASINU ÖNERİRİM.
••••••

    Dakikalar , saatleri kovalarken ; bacaklarımı ritme ayak uydurmak istermişçesine sürekli sallıyordum. Stres ve gerginlikten dolayı tenimin kızarmaya başladığına emindim.

Bin bir zorlukla %45 lik hissesini satın alıp , ortak olduğum şirketin veri tabanında oluşan sorundan dolayı şirket alarm vermiş durumdaydı.

Ellerimi başımın iki yanına yasladım ve gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Sakinleş, sakinleş.

Lanet olsun ki kendime verdiğim telkinler gram işe yaramıyordu... Odamın kapısı tıklatınınca oturduğum yerde dikleştim ve , "Gel." Diye seslendim.

"Maral hanım , rahatsız ediyorum." Sekreterime baktığımda alnında boncuklaşmış ter damlalarını gördüm.  Elimle sorun yok gibi bir işaret yaptığımda konuşmaya devam etti. "Caner bey , sistem odasına geçti. Sizi çağırmamı istedi."

Caner Karahan. Şirketinin hissesini ailesi ortak olamasın diye acil satışa sunan ve bunun benim önüme gümüş tepsiyle sunulmasını sağlayan adam.

Bütün hisseler içerisinden sadece 54'lük hisseyi kendine zimmetleyebilmesine rağmen veriye kalan 46'lık kısım aile meselesine dönüşmüştü. Gözünü başarı değilde tamamen para bürüyen aile bireyleri hak iddia etmeye başladığında hisseleri satmış ve gereken kişilere tazminat ödeyerek olayı çözmüştü.

Masamdan yavaşça kalktım ve ayağımdan çıkarmış olduğum topuklularımı tekrar giyindim.

Odamdan çıktığımda topuklularımın zeminde bıraktığı ses duvarlara çarparak yankılanıyordu. Herkes sessiz ve tedirgindi. En ufak bir seste gerginlik bomba olup patlayacak ve bizi yıkacak gibiydi. Asansöre geldiğimde kartımı okuttum ve hızla bulunduğum kata gelmesini sağladım.

Asansöre binip tuşa bastığımda aynadan kendimi inceledim. Tahmin ettiğim gibi kıpkırmızı olmuştum ve ağrıyan başım sebebiyle alnımın ortasında ki damar şişmişti. Oysa ki bu gün akşam önemli bir ortaklık toplantımız olduğu için fazlasıyla özenmiştim. Günüm daha sabah saatlerinde zehir olmuştu... Ellerimi eteğimden geçirdim ve oturmaktan oluşan ufak kırışıklıkların düzelmesine yardımcı oldum.

Asansör geldiğime dair bir ses çıkartınca asansör kabininden hızla çıktım ve sistem odasına ilerlemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Asansör geldiğime dair bir ses çıkartınca asansör kabininden hızla çıktım ve sistem odasına ilerlemeye başladım.

Kapıyı tıklatıp açtığımda Canerin ana bilgisayarın başında klavyeyle iç içe geçmek üzere olduğunu gördüm. Ceketini çıkarıp masaya fırlatmış ve kravatını gevşetmişti. Gömleğinin düğmelerine yarıya kadar açmış ve kollarını neredeyse dirseklerine kadar sıvamıştı.

KOZOVA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin