Üstümde siyah damatlık, nikah masasına oturmuştum, evet bugün evleniyordum. Daha üç hafta önce bir kaza geçirmiş, iki hafta komada kalmış hastaneden çıkar çıkmaz ise nikah masasında yerimi bulmuştum. Sevgilim olduğunu iddia eden bir kadınla evlenmek üzereydim. Kendi ailemle bile görüşememiştik onlar var mı onu bile bilmiyordum.Nihan.
Yanımda oturan kadın, hatta birkaç dakika sonra karım olacak kadın. İçimde hiç hoş olmayan bir his vardı. Bir şeyler doğru değildi. Özellikle neden bu kadar acele etmiştik bir şeylerin olması için.
Nihan'ın babasına bana zaman tanımasını, bir şeyleri hatırlayacağımı, evlenme teklifimi kendim yapmak istediğimi söylemiştim. Ama inat etmişti.
Allah'ım bana yardım et! Doğru şeyi mi yapıyorum.
"...Kocalığa kabul ediyor musunuz?"
"EVET!" diye bağırdı Nihan, sağır Ali bile duymuştur kesin. Tam nikah memuru bana soruyu yöneltecekken birden salondaki sesler kesilince herkesin başı kapıya döndü. Çok şık giyimli, güzeller güzeli bir kadın girdi içeri, önünde ise koşarak salona giren minik bir kız. İkisi de çok güzeldi.
Nihanın babası Selami Bey sinirle eşi Melahat hanımla konuşuyordu, adam sinirden kırmızıya dönmüştü.
Ben neler olduğunu anlayamadan küçük kız bir anda bana doğru koşup Nikah masasının önünde durdu ve hayatımı değiştirecek o cümleyi kurdu. "Baba neyen tetemle evyeniyosun?"
Böyle bir kurguya başladıık
Ne diyorsunuz? Yorumlarınızı çok merak ediyorum
Instagram hesabımdan bol bol spoiler ve bölüm tarihi atmayı düşünüyorum, linki hesabımın açıklamasında
Öksüz bırakmayın orayıda
Bol bol oy atmadan geçme güzel okurum :)
(183)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bellek
General FictionHafızasını kaybetmiş bir adam ne kadar büyük bir hata yapabilir ki? 12.12.23 #Bellek-1.