Changbin-Felix
Felix:
Hey boks torbam
Sen dün bana ne diyecektinChangbin:
Yazmasaydın//
Pek bişey değil boşverFelix:
Kırdım mi lan bunu//
Kirmisim evet//Ya Changbin üzgünüm dün cevap veremedim
Seungmin ileydim biraz kötüydüChangbin:
Yok sorun değil
Seungmin iyi miFelix:
İyi iyi
Daha da iyi edeceğim💪Changbin:
Jakdnaksmsks
Ben sana şey diyecektim
Bugünkü maça iki biletim var
Gelmek ister misin?Felix:
NEEEEE
NE NE NE NE EN
NENENNENENE
CHABGBİN SEN FİDDİ MİSİN
TABUKİ İSTERİM MANYAK
da neden ben?
Şuan düşman gibi biseyizChangbin:
Öyle ama gidebileceğim biri yok
Bilet yansın istemedimFelix:
AnladimmmChangbin:
Bide
Maça senle gitmek istedim
Daha çok o yüzdenFelix:
Garip oldum//
Yavaşla kalp yavaşla//
Oh
Yani sevindim
Ben hazırlanıyorum o zamanChangbin:
Tamamdır
Ben seni almaya gelirim
7 gibi uygun muFelix:
Evet uygundur
Bayilacam//.
Hava yavaştan kararmaya başlamışken sarı saçlı genç evinin önündeki oturakta oturmuş Changbin'i bekliyordu.
Duyduğu bisiklet zil sesi ile bakışlarını o tarafa çevirdi. Changbin önünde durup "Selam Felix" diyerek bisikletten inip yanına yaklaştı. Felix ayağa kalkıp "Selam. Bisiklet ile mi gideceğiz?".
Changbin başını sallayıp "Eğlenceli olur hava da güzel. Hem sen bisiklet sürmeyi seviyorsun". Felix bununla kaşlarını havaya kaldırırken "Evet seviyorum. Ben gidip bisikletimi alayım bekle biraz".
O bisikletini çıkarmaya giderken Changbin tuttuğu nefesini bıraktı. Felix onun için gerçekten çok güzeldi. Sırf onun için tüm okulda bugünkü voleybol maçı için bilet aramış ve bulmuştu.
Felix bisikleti ile evden çıkıp Changbin'in yanına geldi. Kaskını da takip bisiklete bindi. "Hadi hazırım gidelim". Changbin'in de bisiklete binmesi ikili hafif esen ılık havada ilerlemeye başladı.
Geldikleri stadyum ile bisikeltleri bağlayıp girişe yöneldiler. Changbin önden gidip biletleri verdi sonra Felix'in koluna girerek içeri girdi. "Hangi takımı tutuyorsun. Bana göre ikisi de çok iyi".
Felix başta kollarına baktı sonra umursamayıp "Açıkçası Busan erkekleri çok iyi ama galiba Seul erkeklerini tutacağım".
Changbin başını sallayıp ilerdeki tezgahı gösterdi "Birşeyler alalım mı? Ben biraz aç olabilirim". Karnını tutması ile Felix güldü "Olur alalım". Tezgaha gidip neler olduğunu bakındılar.
"Sosisli varmış ondan alalım olmadı" diyen Felix ile "Öyle yapalım bekle beni" diyerek gidecekken Felix onu durdurdu "Biletleri sen verdin zaten bunları ben ödeyim". Changbin itiraz etmek istese de Felix'in ısrar edeceğini biliyordu bu yüzden baş salladı sadece.
Felix tezgaha gidip iki sosisli ile geri döndü. Birini Changbin'e verirken beraber salona girdiler. "Ortalara oturalım en rahat olası" diyen Felix ile orta tarafa gidip oturdular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çöpçatan // Changlix ✓
Fanfic| Texting-Düzyazı Minsung ikilisini birleştirmeye çalışan Changbin ve Chanmin ikilisini birleştirmeye çalışan Felix iş birliği yapar "Beni ona övüyor ve bana onu övüyor hep O bi çöpçatan Onu bana övüyor ve beni onu övüyor hep Aşk doktoru Beni on...