dzień wcześniej
Po lekcji fizyki poszłam do biblioteki. Zawsze czekam tam na siostrę ,bo ma o jedną lekcję więcej niż ja. Przeglądając regały zauważyłam ciekawą książkę Tysiąc pocałunków autorki Tillie Cole. Kiedy przeczytałam opis od razu wiedziałam, że muszę ją wypożyczyć, ponieważ kochałam romanse, a ta książka właśnie nim była. Poprzeglądałam jeszcze regały i wypożyczyłam książkę. Zaraz po tym wyszłam z biblioteki. Moja siostra czekała na mnie przed szkołą w aucie. Podjechałyśmy pod dom i od razu zauważyłyśmy, że nie było samochodu naszej mamy. W sumie to nic dziwnego,bo pojechała na zakupy. Zaczęłyśmy się niepokoić gdy po 7 godzinach dalej nie wróciła. Dzwoniłyśmy do niej lecz nie odbierała. Postanowiłyśmy poczekać do jutra bo może wróci w nocy. Lecz tak się nie stało.
Teraźniejszość
Razem z siostrą postanowiłyśmy zadzwonić do mamy i zapytać gdzie jest. Nie odbierała ,cały czas włączała się poczta głosowa. Troszkę byłyśmy przerażone, ponieważ dalej nie wróciła do domu. Postanowiłyśmy zadzwonić na policję i zgłosić jej zaginięcie.
-Dzień dobry. Tu komisariat policji w Hawt. Co się stało?-powiedział policjant
-Dzień dobry. Nasza mama wyszła z domu dwa dni temu żeby zrobić zakupy. I do dzisiaj nie wróciła. Chciałyśmy zgłosić jej zaginięcie.-powiedziała Rose
-Dobrze postaramy się jak najszybciej odnaleźć waszą mamę.
-Dziękujemy. Do widzenia.-powiedziała i po chwili w telefonie rozbrzmiał dźwięk rozłączenia się . Nagle przypomniało mi się że byłam umówiona z Suzie.-Przez tą sytuację z mamą zapomniałam o spotkaniu z Adrienem. Muszę lecieć!- wykrzyczałam głośno w pośpiechu.
-Lissy, idź szybko się szykować......i napisz mu, że troszkę się spóźnisz-powiedziała do mnie Rose
-Okej! Lecę-krzyknęłam w pośpiechu
Ubrałam się w niebieską sukienkę, która podkreślała moje oczy i bląd włosy. Zakręciłam włosy lokówką i zrobiłam makijaż. Wzięłam torebkę i spakowałam do niej telefon i kosmetyczkę. Wybiegłam z domu, żeby zdążyć na autobus. Gdy dotarłam na przystanek zauważyłam coś dziwnego.....
CZYTASZ
The lie is with us
Mystery / ThrillerDwie siostry mieszkające razem , na pozór normalna historia lecz taka nie jest. Ich mama ucieka z domu i nie wraca. W mieście występują liczne morderstwa. Czy Lissy i Any'e uda się rozwiązać te zagadkę? Czy same zostana jej ofiarą? Zdięcie okładki p...