Stella
Přes den se nic moc nedělo. O půlnoci jsme s tátou byli připravení. "Byl dobrý nápad mu to říkat?" Přemýšlela jsem. Došli jsme k pizzerii a vešli dovnitř. Hned jak jsme vešli tak jsme viděli Bonnieho. Měl černé oči s červenými tečkami uprostřed. Kouknu na tátu. Ustoupil o krok dál. "To je v pořádku Bonnie" řeknu. "To je náš táta". Bonniemu se změní oči na normální. "Aha" řekne. "Tak pojďte". Když dojdeme do jídelny Pixy si nás hned všimne a rychle se zvedne. "Tati?!" Řekne a koukne na mě. Kouknu do země. "Eleno.... promiň já... já.. já musela. Pixy si povzdechne. "Eleno?" řekne táta. "Pixy tati. Teď jsem Pixy." Tátovy ukápne slza. "Co se ti to stalo holčičko moje?" Řekne. "No. Jednou večer jsem sem šla. Byl to ten den kdy Stella spala u kamarádky. Šla jsem si vyčistit hlavu do servisu. Za dveřmi ale číhal Springtrap alias William Afton a pak.... pak mě zabil". Táta se zarazí. Ale zlato, William už je dva roky mrtvý".
Pixy
"Ale zlato, William už je dva roky mrtvý" řekne. Hrklo ve mě. "Cože?"Zeptám se a podívám se na Mangle. "Co se stalo?" Zeptám se. "No. Potom co nás zabil a dal do animatroků tak to zjistila policie. Chtěl před nimi utéct ale neměl kudy. Schoval se tedy do kostýmu Spring bonnieho. Kostým má dvě funkce, pro robota a pro lidi. Ale kostým byl starý a Williamovi kápla za krk voda. Kostým se povolil a Williema probodal. Nemohl nic dělat, jen v něm vykrvácel" domluví a já se otočím na tátu. Kývne. "Je to tak. William tu kdysi pracoval" řekne. "Tím pádem" začnu a podívám se na Bonnieho. "William posedl Springtrapa" dokončí větu Bonnie. Všichni se na sebe podíváme. "V tom případě si musíte dávat pozor. William byl psychicky a duševně narušený člověk" řekne táta. Bonnie ke mě přistoupí. "Nebojte se, my vaší dceru ochráníme" dořekne a ze tmy za námi vystoupí Freddy, Foxy, Chica a Mangle. Táta se usměje a kyvné. "No nic. Myslím že už bychom měli jít Stello". Řekne táta. Stella mě obejme a poté i táta. "Tak ahoj odpoledne Pixy" řekne Stella a mrkne na mě. Usměju se a zamávám jim. "Jdu si vyčistit hlavu do servisu" řeknu ostatním. Kývnou. Spěchám do servisu. "Marionette?" Řeknu hned jak zavřu dveře. Chvíli se nic neděje. "Marionette" zavolám znovu. Tentokrát se objeví. "Pixy já teď nemůžu Shadow jsou hrozně silní. Ozvu se ti potom jo?" Řekne. "Tak..." Než stihnu doříct větu Marionette zmizí. Položím si hlavu a usnu. Probudím se ve tmě. "Marionette?" Řeknu. "Já nejsem Marionette" řekne někdo a ze tmy vystoupí černý králík s bílýma očima. "Ty!" Zavrčím na něj. "Klid. Podle tvého tónu lze usoudit že mě poznáváš" řekne. "Jistě" odpovím. "Jsi Shadow bonnie!". Kývne a usměje se. "Jsi chytrá" řekne. "Co chceš?" Zeptám se. "Jen si promluvit" odpoví. "Nechci s tebou mluvit" odpovím. "Proč ne?" Zeptá se. "Marionette mě před vámi varovala" řeknu. Shadow bonnie se usměje. "Tak Marionette říkáš? Hm. Co kdyby jsem ti něco řekl" řekne. "A co?" Zeptám se. "Marionette tě využívala". "Cože? To není pravda, nevěřím ti!" Zařvu. "Tak já ti něco ukážu". Shadow bonnie mi ukáže jak Marionette klečí před Springtrapem a směje se. Bodne mě osten pochybností. Sklopím uši a do očí se mi nahrnou slzy. Shadow bonnie si ke mě sedne. "Rozmysli si sama komu věříš" řekne a zmizí.
15 kapitola je venkuuuuu🥳
Já vím není to nic moc ale někdy jsem vážně líná se k tomu dokopat. Každopádně mi můžete napsat jestli mám psát další. Děkuji 😄
ČTEŠ
This is not me! FnaF Story
Fanfiction13 letá dívka jménem Elena chodí do Freddy Fazbear's pizza jelikož tam její otec pracuje. Jednou se však dozví něco co nikdo neví a bude zavražděna. Aby toho nebylo málo začne se Eleně zjevovat záhadná loutka která jí bude pomáhat. Pomstí se vrahovy...