Pixy
Trhnutím se probudím. Vedle mě na bobku sedí Bonnie s ustaraným výrazem ve tváři. "Asi se ti něco zdálo Pixy" řekne Bonnie. "Rozmachovala si rukama a křičela jsi. Je všechno v pořádku?" Kouknu na něj se slzami v očích. "Jo, jen špatný sen" řeknu a Bonnieho obejmu. "Co se ti zdálo?" Zeptá se Bonnie. Zaváhám. "Že vás Springtrap všechny rozebral" zavzlykám. Bonnie mě znovu silně obejme. "Určitě to byl jen sen" řekne. Přitulím se k němu jako pes který miluje svého páníčka. "Díky Bonnie" řeknu. Usměje se. "Jdeme?" Zeptá se. Kývnu a vydáme se k pódiu. "Co je dnes za den?" Zeptám se. "Sobota" vyjekne Mangle. "Máme volno" zaraduje se.
Sedíme na pódiu s Bonniem a Freddym a povídáme si. "No nic, tak já jdu za holkama" řekne Freddy a vydá se za Chicou a Mangle. "Jsem ráda že tě mám" řeknu. Bonnie se na mě usměje. A..... "Co to?!" Vyjeknu.
Bonnie
Seděli jsme s Freddym a Pixy na pódiu. Freddy pak odešel za Chicou a Mangle. "Jsem ráda že tě mám" řekne Pixy. Usměju se na ní a udělám něco co chci udělat už dávno. Políbím jí. "Co to?!" Vyjekne. "Aaa.... Pro-promiň já" zakoktám.
Pixy
Bonnie mě políbil. "Co to?!" Vyjeknu. "Aaa.... Pro-promiň já" zakoktá Bonnie. "Já jsem...." Nedořekne protože ho políbím nazpátek. "To je v pořádku" řeknu. "Taky tě miluju". Bonnie se usměje. "Jdu si odpočinout" řekne Bonnie. "Jsem nějaký unavený". Kývnu. Hned jak odejde namíří si to ke mě Mangle. "Nee. Vím o čem chce mluvit". Jde ke mě s úsměvem. "Ahoj Pixy" řekne šibalsky. "Co ty a Bonnie?" Zeptá se. "A je to tady" pomyslím si. "Co já a Bonnie?" Zeptám se. "Nedělej že nevíš. Všichni jsme to viděli nemůžeš to popírat" řekne. "Fajn" řeknu a protočím očima. "Možná.... Něco málo mezi námi možná je" řeknu a začervenám se. Najednou se začnou odemykat dveře. "Co se děje?" Zeptá se Mangle. "Je sobota a zavřeno". Rychle běžím do servisu pro Bonnieho. "Bonnie musíme na pódium někdo sem jde!" Řeknu. Bonnie se rychle zvedne a spěcháme. Doběhneme tam zrovna ve chvíli kdy ti dotyční vstoupí do restaurace. Pootevřu oko a zahlédnu policii. Přijdou ke stěně a něco tam nalepí. Poté odejdou. Seskočím z pódia a jdu se tam podívat. Byli tam dvě zprávy.
Pohřešovaná: 15 léta dívka Stella.
Hnědé vlasy, světle
modré oči.
Ztracena dne 18.8 1995Pohřešován: 10 letý chlapec Jake.
Zrzavé vlasy, tmavě
zelené oči.
Ztracen dne 18.8 1995Dočtu článek. "Loro, Luisi" zavolám. Kouknou na mě. "Pojďte sem" řeknu. Přijdou a udiveně si čtou články. "Kolikátého je dnes?" Zeptá se Luis. "28.8" řekne Mangle. "Cože?! To už jsme nezvěstný týden?" Podivý se Lora. Všichni kývneme. "Stýská se mi po rodičích" řekne Luis. Lora ho obejme. "Určitě se tu objeví" řekne. Usměju se a obejmu je též. Poté se všichni vrátíme do skupinek ve kterých jsme byli.
Lora
Uslyším hluk ze servisu. Zdá se že to nikdo jiný neslyší. Kouknu po ostatních. Jsou tu všichni až....na Luise. Zvednu se a zámířím do servisu. Otevřu dveře. "Co to?!"
ČTEŠ
This is not me! FnaF Story
Fanfiction13 letá dívka jménem Elena chodí do Freddy Fazbear's pizza jelikož tam její otec pracuje. Jednou se však dozví něco co nikdo neví a bude zavražděna. Aby toho nebylo málo začne se Eleně zjevovat záhadná loutka která jí bude pomáhat. Pomstí se vrahovy...