Mangle
Stáli jsme na pódiu s Foxym a Pixy. Najednou za námi přiběhnou Elena se Stellou. Kouknu na ně. „Tak, teď jsme taky zaměstnanci" řekne Elena a začneme se smát. Najednou se ozve smích. Holky se otočí a objeví se tři kluci. „A hele šílenci kteří si povídají s roboty". Řekne jeden. Stella k nim přijde a chce mu něco říct ale on jí dá pěstí která jí způsobí monokl. Elena se s ním chvilku hádá než jí druhý z party podrazí nohy. Ostatní do ní začnou kopat až nakonec upadá do bezvědomí. Kouknu na Foxyho. Kývne a obou nám zčernají oči. Začneme na ně vrčet. Podívají se na nás a když uvidí černé oči leknou se a začnou brečet. Seskočím z pódia. Oči se mi změní zpět na normální a já spěchám za Joshem a Kate. Přijdu ke stolu. „Mangle?" Podivý se Kate. Otočím se na Joshe. „P-pane, vaše dcery" řeknu celá udýchaná. Josh s Kate se rychle zvednou ze židle. „Co se stalo?" Zeptá se Josh. Ukážu jim že mají jít za mnou.
Josh
Sedíme s Kate a Jakem u stolu. Najednou za námi přijde Mangle. „Mangle?" Podivý se Kate. „P-pane, vaše dcery" řekne. Prudce vstaneme ze židle. „Co se stalo?" Zeptám se. Mangle ukáže že máme jít za ní. Šli jsme. Dovede nás do kids cove. Když tam dorazíme na zemi uvidíme Stellu s monoklem a Elenu v bezvědomí. Kate vezme Elenu do náručí a já jdu pomoct Stelle. „Kdo vám to udělal?" zeptám se Stelly. Ukáže na tři kluky. Kouknu na ně a zamračím se. Mangle pohlídej prosím Stellu. Mangle kývne a já vezmu kluky a jdu do jídelny. „Kde máte rodiče?" zeptám se přísně. Ukážou na jeden stůl. Zamířím k němu. „Promiňte". Paní se na mě podívá. „Ano?" zeptá se. „Vaši synové zmlátili moje dcery". Paní se zatváří překvapeně. „Promiňte ale to bude jistě nějaký omyl" řekne. Najednou vyjde z kids cove Kate která má v náručí Elenu se slzami v očích a za ní Mangle která pomáhá kulhající Stelle. Ukážu na ně. Paní se na chlapce za mračí. „Omlouvám se už se to nestane" řekne. Kývnu a jdu ke stolu za Jakem. „Jdeme domů" řeknu.
Stella
Když přijdeme domů táta mi dá led na oko. Máma jde nahoru a položí Elenu do postele. Jsou asi 2 hodiny. Sednu si k posteli a čekám.
O 4 hodiny později
Už tu jsem asi 4 hodiny a Elena se ne a ne probudit. Položím hlavu na Eleninu postel a po chvilce usnu.
Elena
Probudila jsem se opět v černotě. Opět se objeví Marionette. „Marionette!" „Eleno musíš si dávat pozor na lidi které potkávaš" varuje mě. „Ale..." chtěla jsem něco říct ale Marionette mě přerušila. Za chvíli se probudíš. Běžte se sestrou do pizzerie. Ozvu se ti v part&servis. Poté zmizí. Svět znovu zčerná a já se probudím. Rychle se zvednu a zhluboka oddechuju. „Eleno!" zakřičí Stella a obejme mě. „Stello" řeknu a pevně jí objetí vrátím. „Chtěla jsem jít do pizzerie bez tebe, myslela jsem že se neprobudíš". „Neboj se. Kolik je hodin?" zeptám se. „11:45" řekne Stella. Tak jdeme. Pomalu projdeme celý barák až ke dveřím a vyrazíme do pizzerie.
ČTEŠ
This is not me! FnaF Story
Fanfiction13 letá dívka jménem Elena chodí do Freddy Fazbear's pizza jelikož tam její otec pracuje. Jednou se však dozví něco co nikdo neví a bude zavražděna. Aby toho nebylo málo začne se Eleně zjevovat záhadná loutka která jí bude pomáhat. Pomstí se vrahovy...