SLOT

201 9 0
                                    

Ik ben aan het genieten van de banzkitters en prissies trip naar spanje. We zijn nu een paar uur geleden aangekomen, het is bloedje heet maar wel enorm mooi. Ik sta samen met Robbie op het strand waar het licht waait. "Kan ik iets filmen voor youtube?" vraagt Rob aan mij. "Tuurlijk," knik ik. Rob zet zijn camera neer die hij heel die tijd in zijn hand had. Hij slaat zijn arm om mij heen. "Hou van jou," fluister ik naar hem. "Ik hou ook van jou lief," zegt hij en geeft me een kus. "Wil je even voor mij de tas aangeven?" vraagt Rob aan mij. Ik loop maar het halve muurtje waar de tas ligt en de camera opstaat. Ik loop met mij hand voor mijn ogen tegen de zon naar Rob terug. "Kijk is," ik rijk de tas naar Robbie en haal mijn hand voor mijn ogen weg.

Daar zit Robbie van de fucking graaf op zijn knieën. Ik laat van schrik de tas uit mijn handen vallen. "Lieve, lieve schat Jill, ik ken jou nu zes jaar, en ik hou zo vreselijk veel van jou, wil je met me trouwen?" zegt Robbie. "Ja! Ja ja ja!" schreeuw ik terwijl ik een golf enthousiast voel. Rob schuift de ring om mijn vinger. Naast mij hoor ik mensen juichen. Ik kijk om.

Matthy, Milo, Raoul, Koen, Maxime, Elin, Laura, Myrthe, Julia, Juultje, Lieke, Charlotte en Carolijn staan daar. Elin steekt een confetti kanon af. Ik schrik me de pest pleuris. Ik sla mij handen op mijn hoofd en voel de tranen stromen. Het word één grote groepsknuffel.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
verslagen - robbie van de graafWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu