"Duss, wat is nou je plan?" vraagt Rob aan me. We zijn een weekje verder, en de situatie is nogsteeds niet gezakt. Ik heb besloten er iets speciaals van te maken.
"Oké, goed opletten, want ik ga nu veel zeggen. Als eerste post ik een insta post, en daarbij de caption;
Tinkzerasb 17.00 19/05/2023 🧡,""Ja sorry lief maar nu snap ik je niet," zegt Robbie met een verward gezicht.
"Dat staat voor; 'bankzitters 17.00 19/05/2023'
als je de letters in de goede volgorde zet, krijg je dus dat. En die vrijdag volgende week, 19/05, ergens voor de video online komt, plaatsen jullie een story bijvoorbeeld over hoe vet de video wordt ofzo, met dat oranje hartje. Dan hebben we ze een hint gegeven. We gaan maandag, in drie dagen die video opnemen, een raad de. 'Bankzitters, raad de profvoetbalster' ofzo iets. Ik heb mijn vier vriendinnetjes overgehaald om mee te doen, dus verder zijn het allemaal bekende. Het enige ding is dat we onze gezichten moeten verbergen, met een bord ofzo, omdat het anders natuurlijk veel te makkelijk is voor de kijkers. Jullie stemmen allemaal voor mij, bla bla bla, onthulling en dan leggen we kort even alles uit," vertel ik in een rap tempo terwijl ik dingen aan wijs op mijn laptop."Uh ja goed plan," Rob geeft me een high five. "Dus maandag wordt het opgenomen, en die vrijdag daarna online?" zegt Robbie om het te bevestigen. Ik knik. "Ik ga nu die insta post even maken," zeg ik. Robbie knikt en loopt naar zijn studio.
Ik pak een random foto van afgelopen zomer die ik nooit heb gebruikt, zet de caption eronder en pleur hem online. Ademhalen Jill.
charlotteeijgenraam en 53.581 andere vinden dit leuk
jilldekker tkinztaerbs 17.00 19/05/23 🧡Ben jij er bij vrijdag? xx
↳ juliaheetman jill doet weer geheimzinnig maar wat een goede foto😍
↳ jilldekker @juliaheetman <33
↳ charlotteeijgenraam goede foto lief❤️
↳ jilldekker moppie🫶🏼
↳ juultjetieleman hottie
↳ jilldekker liefff
↳ elin.stoffer ooohhh wat heeft Jill nu weer bedacht??
↳ jilldekker weet jij het?
↳ l.reijgers ik en de prissies staan op de wacht voor alle onschuldige fans
↳ jilldekker neee dat is niet nodig... denk ik
↳ bankzittertje022 wrm zoekt zij zoveel aandacht wtf man
JE LEEST
verslagen - robbie van de graaf
Ficción Generaltuurlijk was ik bang dat dit kon gebeuren, maar ik had niet verwacht dat het zo erg zou worden! - Jill Dekker, profvoetbalster, influencer, wat wil je nog meer? In iedereens ogen leek Jill maar gewoon die vrolijke, singel meid die haar hart bij voet...