Birşey olmuştu biliyorum ama söylemiyorlar. Doktor geldi koşarak, içeri girdi, bense pencereden bakıp Ezgi'ye yalvarıyordum.
"Ezgi, dön hayata. Gel yanıma, hadi güzelim, gel. Yapma böyle. Sen, sen yaşamayı seven bir kadınsın yapma. Yeter ki hayata dön her istediğine tamam diyeceğim, lütfen. Lütfen Ezgi, duy sesimi hadi hayatım."
dediğimde sanki beni duymuş gibi kalbi atmaya devam etti. Söz verdim, ne isterse yapacağım. Yeter ki gelsin yanıma.
"Demir bey! Bakar mısınız?"
"Buyrun?"
"Demir bey Ezgi hanım beklediğimiz sürede uyanmadı yani komaya girmiş olabilir. Size bunun bilgisini vermek istedim."
İşte hayatım tam o anda yok oldu. Hızlıca Erdem'e seslendim,
"Erdem, buldunuz mu onu?"
"Bulduk abi, herzamanki yerde."
Hemen arabaya bindik ve ormanlık alana geçtik. Oydu, o şeref yoksunu adam burdaydi. Benim sevdiğim kadını döven adam, Hasan. Bu mu yapmıştı? Yediği dayak yetmemiş demek ki.
"EVEEETT HASAN."
dedim alay eder bir ses tonuyla da devam ettim
"Yine ellerime düştün. NİYE YAPTİN LAN!? SİKİK! NEDEN SEVDİĞİM KADININ, KIZININ HAYATINI KARARTTIN LAN!?"
diye bağırdığımda o da bana aynı şekil cevap verdi.
"NE YAPSAYDIM HA? NE YAPSAYDIM. O ORU$PU YÜZÜNDEN BAYILANA KADAR DAYAK YEDİM! HAK ETTİ, SENDE KES ŞUNU BIRAK BENİ."
Cidden ölmek istiyor bu.
"Sen, sen Ezgi'ye oruspu mu dedin? Erdem? Öyle mi dedi?"
Diye sordum çünkü anlamadım.
"Evet abi, yengeye öyle dedi. Ne yapayım? Hangisini getireyim?"
"Erdeeem, bu da soru mu canım. 'Ölüm'ü getir."
dediğimde Erdem koşarak çıktı çünkü olacakları biliyordu.
"Bıraksana beni lan"
"Aaaaa hayatım, hayır hayır hayır. Ben misafirperver bir insanım. Birşeyler ikram etmeden bırakmam. Hadi sen dinlen işten gelmişsin, malûm."
dediğimde korku dolu gözlerle baktı. O sırada telefonum çaldı. Kim diye baktığımda ise doktor arıyordu, Ezgi'ye birşey olmuş olabilirdi. Hemen açtım.
"Alo, doktor?"
"Demir bey, size bir haberim var."
"Neymiş o?"
"Ezgi hanım, uzun süreli komada olmayacak. Yani en az bir hafta en fazla ise bir ay."
dediğinde mutlu oldum.
"Tamam doktor, sağol"
diyip kapattım. Erdem elinde 'ölüm' adını verdiğimiz kerpeten ile duruyordu.
"Erdem, şimdi değil. Biraz misafirimiz olsun burada. Biz gidelim, hadi"
dediğimde üzülmüştü ama kafasını salladı ve çıktık. Erdem en iyi adamlarından biridir. Herşeyimi bilir, bazen bana fikir verirdi. Sessiz bir insandı. Sakindi ama sevdiklerinden birine birşey olursa canavara dönüşüyordu, bunu bizzat görmüştüm ama genelde sakin. Birine işkence edeceğimiz zaman hep kendisi ister, yapmak için can atar. Bazen korkuyorum ama bize hicbirsey yapmaz bunu da biliyorum.
"Geldik abi."
"Tamam Erdem sen burda dur ya da gez ben gelince gelirsin."
"Yok abi yenge buradayken bir yere gitmem."
dedi. Ben hastaneye girdim. Koşarak yukarı çıktım. Doktor beni gördü ve
"Hoşgeldiniz Demir Bey. Ezgi Hanım'ın en fazla bir hafta komada kalacağını düşünüyorum"
E-
Yıldıza bastın mı bakem?
Sen şimdi yorum da atmışsındır minnoşum
Nasıl beğendiniz mi he?
Sizce Demir o adama yani Hasan (Allah cezanı vermesin) neler yapacak?
Diğer bölümde görüşürüzz