Ceren'le birlikte saatlerdir alışveriş yapıyoruz. Ceren her zamanki gibi yorulmadan ilerlerken ben bir mağazaya daha girmek istemiyordum. Bu kız nasıl bu kadar hareketli bir kişiliğe sahip anlamıyorum ama her haliyle çok sempatik ve hoştu.
"Ceren yetmez mi artık? Cidden çok yoruldum. Hem yeterince kıyafetimiz var." Bu cümleleri söylerken birazda olsa beni anlamasını diledim ama o olumsuz anlamda kafasını salladı ve "Tabiki de olmaz Damla üniversiteye başlıyoruz ve herşey güzel olmalı." dedi.
Aslında alışverişten nefret eden biri değildim. Hatta alışveriş yapmayı bir çok kız gibi severdim ama Ceren'e kıyasla daha çabuk yorulurdum.
Pes ederek "Tamam Ceren pes ediyorum ama biraz sonra yorgunluktan ölmüş halde morgta cesedimi bulursan kesinlikle şaşırma." dediğimde ilk önce şaşırdı ardından deli gibi gülmeye başladı.
"Abartma Damla biraz daha gezelim daha sonra yemek yer gideriz." dediğinde pes ettim ve sustum.
O kadar yorulmuştum ki girdiğimiz mağazada kenara oturarak Ceren'in elbiseyi denemesini beklemeye başladım o sırada çalan telefonumla çantamı açtım ve telefonumu aldım. Arayan kişiye bakınca anında gülümsedim ve telefonu açtım.
"Efendim Alp." dediğimde güldü ve "Akşam bizlesiniz teyzeme ben söyledim. Ceren'e de söyle. Ne zamandır takılmıyoruz. Bir kuzenim olduğunu unutcaktım."dediğinde " Beni unutamazsın." diyerek bende güldüm ve "Başka biri olacak mı?" diye sordum. "Anıl olmadan olurmu sence." dediğinde güldüm ve deneme kabininden çıkan Ceren'e bakarak "Tamam akşam buluşuruz." dedim. Oda uzatmadan telefonu kapatmıştı zaten.
Önümde kiminle konuştuğumu deli gibi merak eden bir Ceren duruyordu. "Alp aradı akşam birlikteymişiz kesin emir Anıl da olacakmış." dediğimde güldü ve "Bana uyar." dedi.
Alp benim kuzenimdi. Her zaman çok iyi anlaşırdık. Anıl ise Alp'in en iyi arkadaşıydı. İkisinide hep erkek kardeşim olarak abim olarak görmüştüm. Hep Alp Anıl Ceren ve ben dörtlüsü olarak takılırdık. Her zaman kardeş gibiydik. Zaten ailelerimiz de sürekli aynı ortamda bulunduğu için asla bağımızı koparmadık.
Yemeğimizi yedik ve hesabı ödeyerek kalktık. Aldığımız şeyleri zor taşıyorduk alışveriş merkezinden çıktığımızda benim arabama bindik ve eve gittik.
Eve geldiğimizde Ceren kendi aldıklarını alarak arabasına koydu ve akşam için hazırlanmak adına gitti.
Odama çıktığımda tüm aldıklarımı yerleştirdim ve duş aldım. Kısa bir duştan sonra üstüme göğüs kısmı siyah etek kısmı kırmızı olan mini bir elbise giydim. Saçlarıma hafif dalgalar verip makyajıma geçtim. Gözüme ince bir eyeliner ve rimel sürdüm dudağımada hafif kırmızı bir ruj sürdükten sonra hazırdım.
Makyaj yapmayı sevmeyen biri değildim ama fazla abartılı olunca da hoşuma gitmezdi.
Bir müddet sonra kapı sesini duyunca siyah çantamın içine telefonumu koyup siyah topuklu ayakkabılarımı ayağıma giyerek odamdan çıktım.
Aşağı indiğimde Alp annemle konuşuyordu. Gülerek yanlarına gittiğimde Alp "Bu ne güzellik Damla hanım." dediğinde ciddi anlamda utanmıştım. "Gevezeliği bırakta gidelim." hadi dediğimde beni onayladı ve onun arabasına binerek evden çıktık.
Bir müddet sessiz geçen yolculuktan sonra sıkıldım ve "Nereye gidiyoruz." diye sordum. Odaklandığı yoldan bakışlarını bana çevirdi ve "Bara gidiyoruz Ceren yemek yediğinizi söyledi. Bizde bara gitmeye karar verdik. Ceren'le Anıl çoktan içmeye başlamışlardır. Ben Bayan Uyuşuk'u beklediğim için biraz geç kaldık." dedi ve gülerek önüne döndü tekrar yola odaklandı. Şaka yaptığını bildiğim için ona cevap vermemiştim.
Bir on dakika sonra bara geldiğimizde Alp Anıl'ın arabasının yanına arabasını park etti ve bara girdik.
Aşırı kalabalıkta zor ilerlerken Alp'te arkamdan geliyordu. Bir müddet yürüdükten sonra Anıl ve Ceren'i görerek yanlarına ilerlemeye başladım. Bir anda biriyle çarpışmıştım. Yüzüne baktığımda bir an ne diyeceğimi bilemeden durdum. "Kusura bakma." dedi ve yanımdan geçip gitti anca arkasından bakabilmiştim. Ne dediğini yeni idrak etmiş gibi "Önemli değil." dedim kendi kendime ama o çoktan gitmişti.
........................................................................
Öncelikle hikaye yavaş yavaş gelişecek.
* Damla
* Ceren
* Alp
* Anıl
* Berk
* Gözde
* Sedef
* Damla'nın annesi ve babası Sevda ve Serkan
* Ceren'in annesi ve babası İrem ve İhsan
* Aylin abla
Şimdilik hikayede geçen kişiler bunlar olacak hepsinden daha ayrıntılı bir şekilde bahsedilecek.
Multimedya Damla'nın kıyafeti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BANA MI BAKTI
ChickLitEğer dokunmadığın kişiyi seviyorsan o senin kalbine dokunmuştur.