OKUL GÜNÜ

100 4 5
                                    

Sabah kalktığımda henüz çok erkendi. Okul saatine daha çok vardı.

Lavoboya gittim ve elimi yüzümü yıkadım.
Aşağı indiğimde Aylin abla kahvaltıyı kaldırıyordu. Annem ve babam kahvaltılarını yapıp çıkmış olmalıydılar.

"Sanada kahvaltı hazırlayım mı yoksa sonra mı yersin kızım." Aylin ablanın hiç çocuğu yoktu. Benim küçüklüğümden beri bizimle birlikteydi. Bana her zaman kızım diyerek hitap ederdi. Zaten bende onu çok seviyordum. Söylediği şeye gülümsedim ve "Daha sonra yerim Aylin abla teşekkürler." diyerek yukarı odama çıktım.

Odama çıktığımda kısa bir duş aldım. Okulun ilk günüydü ve güzel bir şekilde hazırlanmazsam Ceren'in beni öldürme ihtimali vardı.

Dolabımı açtım ve kıyafetlerime bakmaya başladım. Bir süre gözlerimi gezdirdikten sonra elime aldığım bordo elbisemi çıkardım. Hiç tereddüt etmeden üstüme giydim ve makyaj masamın başına geçtim.

İlk olarak elime aldığım kremi sürdüm ve iyice yüzüme yaydırdım. Elime aldığım fondöteni yüzümün belirli yerlerine sürdükten sonra parlamaması için çok hafif pudra sürdüm. Elime aldığım eyelineri düzgünce sürdükten sonra rimelimi ve bordo rujumuda sürdüm ve makyajım tamam dı.

Sıra saçıma gelmişti. Düzleştiriciyi fişe taktım ve ısınmasını bekledim. Isındıktan sonra saçımı düzleştirdim ve düzleştiriciyi kaldırdım.

Tamamen hazırdım. Elime aldığım siyah topuklularımı ayağıma giydim ve hazırladığım siyah çantamı da alarak aşağı indim.

Aşağı indiğimde Aylin abla benim için kahvaltı hazırlamıştı. Kahvaltımı yaptım ve Aylin abla ya teşekkür ederek Ceren'i beklemek için bahçeye çıktım.

On dakika olmuştu salıncaktan kalktım ve Ceren'i aramak için telefonumu çıkardım.

Telefonumun kilidini açtıktan sonra Ceren'den gelen "Damla geç uyandım sen kendin git okulda buluşuruz." mesajıyla boşuna beklediğimi anladım. "Tamam canım görüşürüz." yazdıktan sonra mesajı gönderdim ve cevap gelmesini beklemeden telefonumu çantama koydum.

Çantamdan çıkardığım araba anahtarımla arabamı açtım ve okula gitmeye başladım.

Kısa süren yoldan sonra okula gelmiştim. Arabamı park ettim ve bahçeye girdim. Okulum ciddi anlamda harika bir yerdi. Kocaman bir binası ve yemyeşil bahçesi vardı okulun içine girmek istemediğim için bahçedeki banklardan birine oturarak Ceren'in gelmesini bekledim.

Ciddi anlamda sıkılmıştım Ceren hala gelmemişti ve ben sap gibi oturuyorum. Sıkıntıdan etrafıma bakmaya başladım ve gördüğüm şeyle dejavu hissine kapıldım.

Aynı sahne ve aynı kişi rüyamda ki gibi aynı şekilde duvara yaslanmış duruyordu. Tek fark bu sefer bana bakmak yerine yanındaki arkadaşıyla konuşuyordu.

Bu kadar tesadüf bana fazlaydı. Kendime gelmek adına yüzümü farklı bir tarafa çevirdim ve Ceren'i görünce anında gülümsedim. Her zamanki gibi harika gözüküyordu.

Yanıma geldi ve "Selam fıstık." diyerek sarıldı. Bende kızmış gibi yaparak "Okula geliyorsun Ceren baloya değil." dedim. Söylediğim şeye güldü ve üstümü süzerek "Bunu diyen sen misin Damla yoksa ben garipten seslermi duyuyorum. Eğer garipten sesler duymuyorsam kesinlikle bunu söylemesi gereken en son kişi sensin çünkü harika gözüküyorsun." dediğinde güldüm ve "Hadi." diyerek onu okula çekiştirdim.

Derse daha yarım saat vardı ve biz Ceren'le kantinde oturuyorduk. Hemen karşımızda ise bardaki çocuk ve arkadaşı vardı. Barda kızla konuşurken onu dinlemiştim ve o bunu görmüştü ama hiç takıyor gibi değildi.
Gayet umursamaz bir şekilde arkadaşıyla konuşuyor ve arada göz göze geliyorduk. Ben anında yüzümü çeviriyor ve Ceren ile konuşuyordum o ise alay dolu gülümsemesiyle bana bakıyordu.

Bunlar düşünmem gereken en son şeylerdi.
Daha önemli şeyler vardı ve şuan sürtükleriyle beraber kantine giriyordu.

Berk yanımdan direk geçerek masalardan birine geçerken Sedef yanımda durdu ve "A sizde mi bu okuldaydınız şansa bak." dedi.

Ben bir şey söylemezken Ceren yerinden kalktı ve Sedef'e öldürücü bir bakış atarak "Bak kızım bilmiyormuş gibi davranma laf kalabalığı yapma ve siktir gitt." demişti.

Sedef ise alınmış gibi yaparak dudağını büzdü ve "Ceren neden öyle diyorsun ki hem ben Damla'yla konuşuyorum." dediğinde söylediği şeye sinir olarak oturduğum yerden kalktım ve herkesin bize baktığını umursamadan "Bana bak sürtük seninle konuşmak istediğimi sanmıyorum şimdi Ceren'inde dediği gibi siktir gitt." dedim.

Sedef ciddi anlamda bozulmuştu ve hiç birşey demeden Gözde ile Berk'in yanına gitti.

"Oha Damla süperdin nasıl da bozuldu gördün mü." dediğinde sinirimi yatıştırmak için dediğine güldüm ve "Hadi kalkalım ders başlayacak." dedim.

Ceren'le birlikte arka sıralardan birine oturduk. Günüm daha ne kadar kötü olabilirdi ki diye düşünürken sınıfa o ve arkadaşı girdi ve bana göz kırparak tam arka sırama oturdu.

Kendime geldiğimde Ceren'in sesini zor duyabilmiştim "O sana mı baktı Damla? Hatta göz mü kırptı?"

........................................................................
Multimedya Damla'nın kıyafeti ve okulu

O BANA MI BAKTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin