Deli gibi dans ediyordum. Aşırı derecede sarhoş olmuştum ve kendimi kaybetmiştim. Aslında bu iyi olmuştu okula başlamadan önce biraz kafa dağıtıyorduk.
Etrafıma baktığımda Ceren Anıl'la gülerek bir şeyler konuşuyordu. Alp ise benimle dans ediyordu.
Yorulduğumu farkettiğimde Ceren'lerin yanına gittim. Ceren her zamanki gibi içtiğinde çok konuşuyordu. Anıl ise sessiz ve dertli gibiydi. Alp her zamanki gibi etrafına gülerken tanımadığım bir kızla dans ediyordu. Ben ise yine bendim işte her saniye geçmişe dönmek isteyen ben, her an pişmanlıklarıyla yaşayan ben.
Kendime gelmek adına lavaboya gittim ve yüzümü yıkadım. Lavabodan çıkarken bir kızın sesini duydum ve dinlemeye başladım. Baktığımda kızı görüyordum ama konuştuğu kişi görülmüyordu.
"Ama ben seni seviyorum başka birini değil bir kez denesen belki beni sevebilirsin." kızın sesini duyduğumda karşıdaki kişinin ne diyeceğini delicesine merak ediyordum. Kız öyle yalvarır gibi konuşmuştuki gerçekten sevdiği çok belliydi.
"Başka birini sevmeye çalış." Düşüncelerimi duyduğum ses bölerken önümden onun geçtiğini gördüm. O bana çarpan kişiydi onları dinlediğimi görmüştü. Cidden niye dinlemiştim acaba içimden bir anda dinlemek gelmişti. Kız adına üzülmüştüm cidden seviyor gibiydi.
Düşüncelerimi bir kenara atıp bizimkilerin yanına gittim. Kendi aralarında sohbet ediyorlardı. Yanlarına oturdum ve onları dinlemeye çalıştım ama aklım tamamıyla başka yerdeydi. O kız adına ciddi anlamda üzülmüştüm.
"Damla hey damla." bu ses Alp'ten başkasına ait değildi. "Hadi kalkalım artık biraz daha durursak Ceren etrafa kusmaya devam edecek." duyduğum şeye güldüm ve oturduğum yerden kalktım.
Anıl Ceren'i bırakacaktı. Onlardan ayrıldığımızda Ceren pek iyi değildi. Eve gittiğimde ona mesaj atmayı beynimin bir kenarına not ettim.
Sessiz geçen bir yolculuktan sonra eve gelmiştik. Alp beni bırakıp gidince kendimi direk yatağıma attım. Kendimi çok yorgun hissediyordum. Aklıma gelen şeyle yatağımdan kalktım ve elime aldığım telefonumla Ceren'e mesaj attım. "Nasılsın bebek." yazıp gönderdiğimde cevap gelene kadar üstümü değiştirip yatağıma girdim.
Gözlerimi kapatıp uykuya dalacağım sırada telefonumun titremesiyle bir anda gözlerim açıldı telefonumu elime aldım ve mesajı yazan kişiye baktım Herşeyim kişisinden gelen mesaja baktığımda "İyiyim bebeğim bensiz yapamadığını biliyordum ama bu kadar çabuk özleyeceğini düşünmemiştim." gülümsedim ve cevap yazmaya başladım.
"Ya ne demezsin Ceren hasretinle yanıp tutuştum." yazdım ve telefonu kenera bıraktım. Cevap gelmemişti büyük ihtimalle uyudu diye düşünerek bende uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BANA MI BAKTI
Chick-LitEğer dokunmadığın kişiyi seviyorsan o senin kalbine dokunmuştur.