Jungkook szemszöge:
Fáradtan estem be a szobámba, miután lefürödtem.Időm se volt már felöltözni mert valaki kopogtat az ajtómon.
-Gyere! - kiabáltam.
-Ne haragudj főnök, hogy zavarlak.-esedezett.
-Hozhatom a...-nem tudta befejezni mert közbe szóltam.-Az újakból hozz egy fiút! -mondtam neki.
-A régieket pedig helyezd be szolgálnak, takarítsanak, főznek...vagy aminek jónak látod.-adtam ki az utasítást.-Rendben. - mondta és meghajolva távozott volna ha nem szólok neki.
-Ja és Hobi!
-Igen főnök?-kérdezte
-Amelyik haszontalan azt ölesd meg! - mondtam neki ridegen.
-Rendben. - hajolt meg ismét majd ténylegesen távozott.
Nem kellett sokat várnom már kopogtattak is az ajtón. Majd szobalányok jöttek előkészíteni a szobát az estére.
A lepedőt pont akkor húzták fel mikor Hobi egy gyönyörű egyben kívánatos lánnyal lépett be az ajtón. A szolgákat egyből kiküldte és ő is kiment.-Gyere közelebb cicám!-vettem elő a csábos oldalam. De ez a kurva csak úgy nézett rám mint valami fogyatékos.
-Na gyere! Nem eszlek meg!-mondtam neki mire mar meg is indult.Le ültem az ágyra majd megpaskoltam magam mellett a helyet hogy jöjjön.
Bele ült az ölembe majd elkezdte ringatni a csipőjét de ekkor egy fiú rontott be a szobámba majd az őrök.
A lányt kilöktem az ölemből aki a földön egy nagy puffanással landolt.-Mi a faszt képzelték magatokról!?-kérdeztem elfolytott haraggal.
-Nem meg mondtam hogy este hagyjatok békén?!?-kérdezem szinte ordítva.Majd a fiúra néztem.
-És te ki a faszom vagy?-kérdeztem miközbe neki löktem a falnak.-É-én...-dadogott.
-Te? - néztem rá felvont szemöldökkel.
-Menjetek ki!Mindenki, kivéve te! - néztem a fiúra.
-Megtanítom neked, hogy ha kérdezlek akkor arra válaszolj! - Néztem rá de ahogy meg pillantottam csak annyit láttam, hogy remeg mint a kocsonya. Helyes, féljen is tőlem, van mitől.-De én nem akarok elmenni! - Kezdett hisztizni az a Ribanc.
Mi az hogy vissza felesel nekem?
Ő egy senki, egy szavamba kerül és volt, nincs.Mindenki élete az én kezembe van amit én boldogan veszek el.-Vigyétek ki! - Néztem az őrökre majd egy bólintás és egy maghajlás kíséretében vonszolták ki a lányt.
-A pincébe! - kiabáltam még utánuk amit egy "rendben főnök-kel,, adták tudtomra, hogy értették.Majd a figyelmem az előttem lévő fiúra vezettem.-Anyád vagy Apád nem tanított téged modorra?Ha kérdezlek bazdmeg válaszolj!!-téptem meg a haját majd a fejét hátra vetettem.
-M-meghaltak...nem ismerem őket...-nézett rám könnyektől csillogó szemekkel.
-És te hogy jutottál be ide?-kérdeztem tőle, haját elengedve.
-Megszöktem...-nézett rám a nagy boci szemeivel.
-Honnan?-kérdezgettem tovább. Majd miután nem válaszolt, rá szóltam.
-Kérdeztem valamit!!!-szóltam neki erélyesebben.-Az...árvaházból.-nézett a szemeimbe.
Gyönyörű volt ez a fiú, a szemei úgy csillogtak mint a gyémánt.
-De kérlek ne küldj oda vissza.Nem szeret ott engem senki...-kezdett el könyörögni szinte már pityeregve.Olyan aranyos...de nem eshet meg senkin sem a szívem. Én nem vagyok olyan.
-Kérlek...-Oh ha te azt tudnád hogy amúgy sem vittelek volna vissza.
Befogom őt is ágyasomnak majd mehet ő is szolgálnak,mint a többi.Na hát a mi kis Taetaenk igy kerül Jungkook ágyasi közé. Bár nem sokáig fog az lenni...🤭
De ez majd kiderül hogy miért.🤭
Jó olvasást! ❤️
Kommentbe írjátok meg hogy eddig mennyire tetszik... Ha egyáltalán tetszik😂Itt egy ajándék kép a cuki párosunkról.🥺❤️
Egyik kedvenc képem🥺❤️❤️
YOU ARE READING
A kedvenc | TAEKOOK FF. |
FanfictionJungkook egy kegyetlen maffia vezér aki úgy váltogatja a partnereit, mint Taehyung a zokniát. Jungkook minden nap mas lánnyal vagy éppen fiúval fekszik le minden este, és ez alol Taehyung se kivétel.