Pt2

289 15 3
                                    

Taehyung szemszöge:

Hogyan lehettem ennyire bolond hogy pont egy maffia főnök otthonáb szökök meg?
Most egész életem itt fogom le élni...
Egyszer le fekszek vele aztán mehetek szolgálnak...

-Szia a nevem Jennie. Te is új vagy?-jött ide hozzám egy lány.

-Szia. Sajnos igen...-mondtam neki szomorúan.

-Hú emlékszem enis ennyire rosszúl voltam mikor ide kerültem.Viszont mikor Jungkook magához hivatott, életem egyik legjobb éjszakája volt.-mesélte nekem.
-Igazából csak engedelmesen kell lenned, és ha tetszel neki akkor tud ő rendes is lenni.-hát azt kétlem...mikor ott volt az a lány akkor nem volt egyáltalán kedves vele pedig nagyon szép volt. Ha neki ez a kedvessége akkor dugja fel magának.
-És elkövettem az a hibát hogy bele szerettem...Titkon mindig is azt vártam, hogy mikor kéret újra, de ez sosem következik be...-meselte nekem könnyektől csillogó szemmel.

-Miért nem? - kíváncsiskodtam.

-Azért mert Jungkook csak egy alkalommal fekszik le emberekkel, és csak akkor kéret újra ha nagyon meg tetszel neki.-szóval Jungkooknak hívják, még a neve is olyan arrogánsan hangzik.

-Utánna mit csinál azokkal akikkel már le feküdt? - kérdeztem.

-Vagy szolgálatba helyezi, tudod szolgálnak mint például én.-mondta megtörten, de aztán folytatta.
-És akik már hasznavehetetlen azt megöleti, legyen az lány vagy fiú.-na jó ettől az embertől feláll a szőr a hátamon.

-Hogy képes ilyesmire? - kérdeztem inkább magamtól.

Válaszolt volna valamit de ekkor egy lila hajú, fiú lépett be az ajtón. Körül nézett majd a szeme meg állt rajtam.Közelebb lépett hozzám majd megszólalt.

-Gyere, a főnök hivat.-mondta.Lehet bántani akar, vagy börtönbe zárni...vagy ami még rosszabb meg akar ölni.

Kiléptünk a folyosóra, majd elindultunk.
Egy szoba előtt álltunk meg. Majd a lila hajú fiú bekopogott.

-Gyere! - hallotszott ki egy nagyon ilyesztő hang.Majd a lila hajú fiú be invitált az ajtón.Persze miután kinyitotta:D
-Mehetsz-intett a lila hajú fiúnak.
Én meg ott álltam előtte mint egy bolond...

-Gyere közelebb nyugodtan, nem bantalak.-mondta.De ezt úgy képzeljétek el mint a három kismalacból a farkast...
De tettem amit kért, mielőtt tényleg bántana.
-Ügyes fiú-mondta majd még simogatta a hajam majd az arcom.

Jobban szemügyre véve, tényleg nagyon jó képű. De hozzám egy ujjal sem fog úgy hozzám érni. Én nem olyan vagyok mint a többi. Engem nem fog kihasználni, nem engedem. Nem dobhat el mint egy rongyot.

-Én nem fogok veled lefeküdni.-mondtam neki mind ezt a szemébe nézve.
-Nem állok a sorba.-hát ezt lehet nem kellett volna. Ahogy elhagyták a számát ezek a mondatok úgy változott a szeme feketévé.

-Mit mondtál? -ahhoz képest hogy egy maffia vezér elégé süket...de ezt már nem mondanám neki.
-Ismételd meg!!- szólt oda eréjessen.

-Mondom nem állok be a sorba mint
a többi - mondtam neki miközben a hangom meg remegett.

Ennyi kellett neki, felemelt a vállára amit egy kisebb sikolyal díjaztam.Majd oda vitt az ágyhoz és rá dobott majd fölém mászott,mint valami oroszlán a zsákmányához.

Na hát itt lenne a kövi rész, remélem tetszik.❤️Holnap vagy még ma hozom a kövi rész. Majd még eldöntöm.

Itt a megszokott ajándék kép. 🥺❤️


Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én élek halok ezért a képért.🥺❤️😻



A kedvenc | TAEKOOK FF. |Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ