Pt3🙊🔞

342 16 4
                                    

Jungkook szemszöge:

Tetszik, hogy ilyen makacs. De meg kell tanulnia, hogy hol a helye.Csak néztem a szemébe, mintha meg állt volna az idő.
Egy kopogás zavart meg minket.Lemásztam a fiúról majd ő felült és kíváncsian nézte az ajtót, hogy ki jöhetett.

-Gyere!-kiabáltam.

-Elnézést a késői zavarásért, főnök.-hajolt meg.
-De megérkezett Jimin.-a szemeim felcsillantak, hogy megjött az én gyémántom.

-Máris hivatom! - mondtam neki, és fejemmel intettem, hogy vigye ki a fiút.

Az utóbbi csak értetlenül nézett rám azzal a boci szemeivel.Annyira ártatlan és ez tetszik benne a legjobban.

-Ne aggódj.Holnap majd jöhetsz.-mondtam neki, majd végleg távozott.Helyette az én vattacukor hajú gyönyörűség lépett be.

-Ki volt az a fiú? - nézett rám, szemeiben a féltékenység szikrázott.

-Jimin,életem.-mondtam neki majd a háta mögé lépve csókolta bele nyakába ami miatt meg remegett.Tudom, hogy ez mindig használ.
-Most az a lényeg, hogy itt vagy.Nem érdekel más.-mondtam neki, de ez kicsit sem volt igaz, ez a boci szemű fiú igen csak felkeltette az érdeklődésem.

-Akkor az ki volt? - kérdezte,a hangja meg remegett.Tudtam, hogy elfogja magát sírni ha nem vigasztalom meg.

Igazából nem azért ő a kedvencem, mert megszerettem hanem inkább azért mert nagyon szép. Meg aztán nagyon merész is, nekem nagyon bejön ha valaki merész egyben felénk is. Az, hogy olyan ártatlan de közben mégsem.Jimin ennek a tökéletes ellentéte. Ő az elején elégé felénk volt, ami nagyon tetszett,igyhát ő lett a kedvencem. De megvaltozott, eléggé átmenet kurvás stílusba. És így inkább már csak a szépsége miatt tartom meg a kedvencemnek.Eddig senki se tudta a szépséget felülmúlni kivéve ez az ismeretlen fiú. Nagyon durván felkeltette az érdeklődésem.

-Ne érdekeljen téged az.-fogtam meg a kezét majd az ágy felé kezdtem húzni,majd rá lökte. Felé másztam majd már álló farkam neki nyomtam az ővének. Nagyon fel izgatott az az ismeretlen fiú.
-Inkább ezzel foglalkozz! - mondtam neki majd még csókoltam.Csak a kedvenceket csókolom meg.Ez nálam egy szabály.

-Ahh-nyögött fel majd fel lökte a cipőjét ezzel engem feltűzelve.

A szájáról attértem a nyakára.Elsőnek kisebb puszikat adtam rá majd elkezdtem szívni harapni amit oldalra hajtott fejjel élvezte.Levettem róla a felsőt majd rólam is,így szép lassan le kerültek rólunk a ruhák.
Újra Jimin fölé kerekedtem, viszont minden mozgásba le álltam.Jimin nyöszörögve lökte fel a csípőjét.

-Mit szeretnél? - kérdeztem tőle miközben löktem egyet a csípőmmel.
-Ezt szeretnéd? - löktem meg egyet mire hangosan felnyögött mint egy ribi.
-Kérdeztem valamit!-löktem neki erőteljesebben a csipőm.

-Ahhh... tégedh uram!-mondta.Nekem több se kellett.

Fhu hát eléggé kínos volt ezt a rész meg írnom,főleg úgy, hogy elsőnek írok ilyet. Hát remélem azért tetszik. Holnap hozom a kövi részt. ❤️

A kép sem maradhat el!😂🥺❤️


Ahogy Tae ránéz.Imádni valóak.🥺❤️

A kedvenc | TAEKOOK FF. |Onde histórias criam vida. Descubra agora