Jungkook szemszöge:
Taehyungot bevitettem a tobbiek koze. Majd ott el lesz.Most éppen egy megbeszélésre tartok.Egy nyomorék megrendelte az anyagot aztán már vagy egy hónapja ki kéne fizetnie de baszik rá.Azt hiszi majd elfelejtem...haha ez nem így működik, majd most megtanulja.
-Hobi te itt kint várj meg! - mondtam neki majd be mentem a házba.
Kinyitottam az ajtót, majd felmentem az emeletre.Benyitottam az egyik szobába de sehol senki.Majd a mellette levőbe, ott aludt az ágyon. Milyen kis nyugodt ahhoz képest hogy tartozik nekem, Korea legnagyobb maffia vezérének.Tudhatná ez a féreg hogy ő egy senki és nekem csak egy nézesembe kerül az a tyúkszaros élete...
-Kelj fel te nyomorék!! - szóltam neki oda,de se kép se hang.Oda mentem hozzá és megráztam de még most sem kelt fel,de mikor lelöktem az ágyról egy gyógyszeres doboz esett le.Így már valószínű, hogy meghalt gyógyszermérgezésben... Ezek szerint tudta, hogy mi lesz a sorsa.
Kimentem a szobából, majd le mentem a lépcsőn, azután tudjátok mit csináltam?Lementem a konyhába majd készítettem magamnak egy kávét, le ültem a konyha székre egy újságot olvasva nyugodtan iszogatva a kávémat.
Hülye vagy ha elhitted,nyilván kimentem a házból majd vissza ültem a kocsiba.-Indulj! - adtam neki a parancsot.
El indította a kocsit, azután haza indultunk.
-Főnök. Azzal a lánnyal mit csináljak aki tegnap volt bent nálad ?-vajon mit csináljon vele?...üljön le vele társasozni,vagy teázni.
-Szerinted miért vitettem le a pincébe? - kérdeztem tőle miközben megálltunk a piros lámpánál ,de ő csak azzal az értetlen fejével nézett rám. Úgy utálom ha valaki ennyire hülye.
-Ha így nézel le vitetlek hozzá téged is aztán játszhattok barbie játékokat.-kezdtem el neki gügyögni mint egy babának.
-Öljétek meg!-mondtam neki komoly, határozott hangra váltva.-Rendben főnök.-mondta majd a lámpa sárgára majd zöldre váltott, ezzel minket elindítva.
Mikor haza értünk kiadtam Hobinak hogy azt a fiút hozassa akit tegnap kaptunk el.
Egyszerűen gyönyörű az a fiú. Valami megfogott benne.Talán az a boci szemei, vagy a selymes haja. Igazából nem tudom, de egy kalandnak tuti jó lesz.Hát ez egy kicsit rövid lett de majd ma még hozok egy részt.
És itt van még egy cuki kép is🥺❤️
Jó ez kettő xdd
Btw:ez is az egyik kedvenc képem🥺😻
Mondjuk sok van😂
YOU ARE READING
A kedvenc | TAEKOOK FF. |
FanfictionJungkook egy kegyetlen maffia vezér aki úgy váltogatja a partnereit, mint Taehyung a zokniát. Jungkook minden nap mas lánnyal vagy éppen fiúval fekszik le minden este, és ez alol Taehyung se kivétel.