- Vic ! - Zdrabniając moje imię zawołał mnie mój ojczym. Nie chciałam schodzić na dół, ponieważ wiedziałam, że znów bedziemy drzeć na mnie. Od smierci mojego taty, mama zaczeła pić. Uratował ją wysoki brunet który nazywa się Josh. Niestety pobrali się i teraz mieszka z nami, codziennie pije, a matka wychodzi z domu i wraca dopiero o 23.
***
Przeglądając internet natrafiłam na strone mojego ulubionego zespołu Tokio Hotel. Miałam dość dużo oszczedności na koncie, więc stwierdziłam, że kupie i pojade do Niemiec.
Tydzień po zamówieniu biletów skakowałam się i wyszłam przez okno. Wyszłam oknem bo mój ojczym znów był nachlany i nie chciałam robić mu problemu.
Kierowałam sie stronę pociągu.***
Gdy już dotarłam do Niemiec glównie to do Hamburga, odebrałam kluczyk od domu i poszłam sie rozpakować. Do koncertu została godzina, zaczełam się szykować, ubrałam dużą czerwoną bluzke, a na dół szerokie jeansy z niskim stanem oraz czarne conversy. Włosy związałam w luźną kitkę i pomalowałam się. Na konciku oka nałozyłam rozświetlacz i nie tylko.
Gdy już wyszłam z domu zamówilam taxi które przyjechało po 5 minutach, gdy już weszłam stanełam blisko sceny. Nagle zespół wszedł na scene każdy krzyczał:
- BILL !
- GUSTAV !
- GEORG !
Moją uwage jednak wzrucił wysoki gitarzysta o imieniu Tom. Przez chwile patrzałam w jego oczu, przyznaje są pieknę on jednak popatrzał się w moja strone i złapaliśmy kontakt wzrokowy po czym szepnął coś do swojego bliźniaka Billa.
Zaczeli już grać, po 20 minut młodszy brat Kaulitz zaczoł spiewać " Pain Of Love " na koniec piosenki Tom popatrzał na mnie i zaspiewał " We celebrate the pain together, the pain, of love " po czym zaczeło się jego solo.
Gdy już był koniec koncertu każdy zaczoł wychodzić nagle ktoś mnie złapał za rękę.
- Nie jest ci zimno, mała ? - spytał wysoki chłopak z dredami.
- Nie, przepraszam ale jeżeli mogę spytać dlaczego pytasz ? Przecież jestem tylko fanką? - odpowiedziałam po czym dostałam odpowiedź.
- Interesuje mnie twój styl jest bardzo.. orginalny
- Dziekuję - po czym popatrzałam na telefon była już 2:28 - Przepraszam ale powinnam już iść jest poźno - powiedziałam z lekkim smutkiem
- Hej, jeżeli chcesz możesz pojechać z moim zespołem do naszego domu - każdy z tokio hotel się zgodził, a Tom tylko przyciagnał mmie do siebie i spytał
- Jak masz na imie i ile masz lat ?
- Victoria, Victoria Wilson i mam 15 lat.***
Gdy już dojechaliśmy każdy sie rozszedł do pokoju, a ja stałam, stałam jak pusta osoba nie wiedziałam co z sobą zrobić nagle Tom podszedł do mnie i rzekł
- Chodź
Powiedział do mnie jak do psa, a ja słusznie poszłam za nim.
Nie miałam żadnych ubrań, ponieważ zostały w pustym domu zamieszkiwanym przeze mnie. Spytałam się go czy pożyczył by mi jakies swoje ciuchy. Po 5 minutach dał mi jakieś ciuchy
- Masz tam jest łazienka, idź tam się przebierz
- Mogę się czegoś spytać ? - zapytałam zakłopotana.
- Tsa - odpowiedział szybko i wyraźnie.
- Czemu jesteś obrażony ?
- Ja obrażony ? Nie jestem obrażony tylko..
- Tylko co ?
- Tylko zobaczyłem artykuł.
Pokazał artykuł z naszym zdjeciem nawet nie pamietam, żeby ktoś nam je robił.
Na stronie artykułu było napisane:" Tom Kaulitz z zespołu Tokio Hotel z swoją
nową dziewczyną, kolejna będzie wykorzystana? "Gdy przeczytałam to nagle coś we mnie pękło, nie zrozumiałam czemu. Spojrzałam na Toma z przerażonym spojrzeniem tak jakbym się go bała, widziałam, że zrobiło mu sie przykro.
- Pogadamy później, okej? - spytał, a w jego oczach widziałam łzy.
- Okej..***********
549 słow !!
CZYTASZ
he's like a star // tom kaulitz
Novela JuvenilCzy Tom zakochała sie w dziewczynie z koncertu? Czy 17 letnia Victoria będzię odwzajemniać milosc do idola ?