4. Bölüm

41 3 3
                                    

Şuan havalimanındayım. İnanılmaz ki annem ve babam benden daha heyecanlı. Annem, babam ve tabi ki kendim için su almak için markete doğru yürümeye başladığımda annem "Kızım nereye?" diyince anneme "Su almaya gidiyorum anne üniversiteye başlıyacağım küçük bir kız gibi izin mi alıcağım anne" dedim ve annem güldü ve "Ben anneyim kızım" dedi sonra babam bana "Biraz atıştırmalık al" dedi ve ben markete yürümeye başladım. Suları ve sonra da atıştırmalıkları aldım tam kasaya gidiyordum ki karşımda Jack. Onu gördüğüm de biraz ürperdim. Jack beni gördüğünde yanıma geldi. Çok tuğaf bir andı sonuçta onu 2 ay görmemiştim. Yanıma geldiğinde "Jack" dedim o da bana "Merhaba Natalie burda ne işin var" dedikten sonra Türkiye'ye taşınacağımı anlattım. Ben de ona aynı soruyu sordum o da bana Hollandaya bir gezi için gittiğini söyledi. Biraz konuştuktan sonra Jack bana yaklaşıp eliyle çenemi yumuşak bir şekilde tuttuktan sonra "Natalie seni seviyorum o gece sadece yanlış anlaşılmaydı lütfen açıklamama izin ver." onu kendimden uzaklaştıktan sonra "Orda yanlış anlaşılma yoktu herşey ortadaydı zaten Jack." dedikten sonra Jack "Natalie açıklamama izin vermiyorsun ki." dedikten sonra "Bu konuşmayı daha fazla uzatmak istemiyorum ben de seni seviyorum ama sadece arkadaş olarak şimdi sana iyi uçuşlar." dedikten sonra bana sarıldı. Sarıldığın da nefesi boynumda hissediyordum tuğaf bir andı sonra çekildi ve tam dudağımı öpücekti ki onu ittirdim ve sadece yanağımın ve dudağın arasında ki yeri öptü "Sana da iyi uçuşlar az önce ki davranışım için özür dilerim seni seviyorum iyi ki varsın." dedi ve bana sarıldı ne yapacağımı bilemiyordum ama ben de ona sarıldım. Ondan sonra kasada ki işimi bitirdikten sonra telefonuma baktım uçağa geç kalmıştım. Yetişmem için koşmam gerekiyordu ki uçağa yetişmiştim. Uçağa bindim hostesler ve hostlar insanlara yemek ve içecek dağıttılar. Yemeklerimizi yedik sonra aklıma Jackle o an ki dakikalarımızı hatırladım Jack 2 ay sonra ilk defa beni öpmüştü. Onu sevmemem lazım. O günden sonra sevmemem lazım. Neyse ki dışarıda ki güneş ve bulutların verdiği şekiller benim dikkatimi dağıtıyordu. Bir kaç saat sonra Los Angleta olucaz. Acaba orada nasıl vakit geçircem. Ev nasıl, odam nasıl inanın çok merak ediyorum. Bugün çok tuğaf bir gündü bakalım Los Anglesta nasıl bir gün geçircem, hep birlikte görücez.

Yeni Bir BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin