Bölüm 15

204 32 125
                                    

Son Dakika Haberi: Bilinmeyen bir kaynak, ünlü oyuncu ajanslarından birine yapılan bir operasyon videosunu yayınladı. Bu videoda, Kang Jiwon genç stajyerlerden birinden rol karşılığı "iyilik" isterken görülüyordu. Kursiyerin kimliği koruma amaçlı açıklanmadı ancak kursiyerin reşit olmadığı bildirildi. Kang Jiwon adına bir tutuklama emri çıkarıldı ve polisin tutuklama yapmak için yolda olduğu bildirildi.

"Ha?" Seokjin, Namjoon'a baktı, "Sen...?"

Namjoon başını salladı. "Bunu bir süredir planlıyorduk. İlk kez öpüştüğümüz gün, bana bir e-posta göndererek TXT'nin reklamda oynamasını istemişti. Onu reddedecektim ama sonra kişisel ve profesyonel hayatı birbirinden ayrı tutmam gerektiğini düşündüm. Ben de çocukları oraya gönderdim ve sonra aniden Jiwon'dan grubu terbiye etmemi ve ona karşı çok saldırgan olduklarını söyleyen uzun bir e-posta geldi." 

Namjoon kıkırdadı, "Ne olduğunu anlayamadım, bu yüzden çocuklara sordum ve Taehyun couch casting yaptığını söyleyerek patladı."

Couch casting : Yönetmen ya da yapımcının oyuncuya rol vermek için sevişme/sex teklif etmesi anlamına geliyor. Couch : kanepe demek zaten işte sevişirken kullandıkları kanepeden geliyor ismi de 

"Wow..." 

Seokjin gerçekten şok olmuştu. Tanıdığı Jiwon o kadar da kötü değildi. Ya da belki de Jiwon'u gerçekten tanımıyordu. Belki de bunca zaman bu yönünü karanlıkta tutmuştu. 

O adamın sahte yüzünün altında başka neler saklı olduğunu merak ediyordu. Seokjin, kısa sürede nasıl popüler olduğunu açıkça görebiliyordu.

"Evet," Namjoon başını salladı. Telefonunu çıkardı ve bir çocuğun fotoğrafını gösterdi, "Onu tanıyor musun?"

Seokjin fotoğrafa çok dikkatli baktı. "Ah, onu bir yerde gördüğüme eminim."

Namjoon hafifçe güldü, "Evet. O bir aktör. Ajansıyla konuştuk ve tüm videoyu planladık. Dün yayınlayacaktım ama Jiwon'la buluşmaya gitmiştin ve seni incitmek istemedim ama sana yaptıklarından sonra videoyu bütün haber kanallarına yollayıp sahte bir hesaptan yükledim."

Seokjin videoya tekrar baktığında Jiwon'un "fiziksel olarak sorumluluk alacağını" ve çocuğun rol için ona "iyilikler" yapması gerektiğini söylediğini açıkça duyabiliyordu. 

Seokjin ofladı. O gün Jiwon ile evlenmiş olsaydı ona ne olacağını hayal bile edemiyordu. Evlenselerdi bunu yapar mıydı? Elinde bir el hissedince düşüncelerinden sıyrıldı. Yukarı baktığında Namjoon'un endişeli ifadelerle ona baktığını gördü. 

"Hyung, yaptığım şeyi beğenmediysen özür dilerim."

Seokjin ellerine baktı. Namjoon parmak boğumlarını okşuyordu ve bu onun sakinleşmesine ve bir daha karanlığa geri dönmemesine yardımcı oluyordu.

Namjoon biraz kıpırdandı, Seokjin'e yaklaştı, "Biliyorum, sana bundan bahsetmeliydim ama bugünlerde mutlu görünüyordun ve ben-" 

"Hayır!" Seokjin diğer eliyle Namjoon'un ellerini tuttu.

"Ha "

Seokjin ona baktı ve parlak bir şekilde gülümsedi, "Harika bir iş çıkardın! Benim için intikam almak istemene rağmen, onun avı olacak tüm o genç, yeni oyunculara ve idollere yardım ettin. Ama neden gece yarısı?"

Namjoon kıkırdadı, "Yoongi hyung'un fikriydi. Polisler genellikle vardiyalarını gece yarısı değiştirirler. Bu yüzden tutuklanması ertelense bile videonun daha uzun süre dolaşması için bize zaman verdi." Seokjin biraz eğilerek Namjoon'un burnuna yumuşak bir öpücük kondurdu, 

PROMISE {NAMJİN}Where stories live. Discover now