- სერ, თქვენი შემდეგი განრიგი არის შეხვედრა H Corp-ის დირექტორთან 4 საათზე. ჯერ კიდევ ერთი საათი დარჩა, ყავას ხომ არ ინებებთ?_ მისის კიმი დიდი კომპანიის დირექტორის მდივანია. ( დამეზარა ხალხნო მოფიქრებაა და მისის კიმი დავწერე. )
კაცს პასუხი არ გაუცია. საბუთებში იჩხრიკებოდა.
*ტელეფონის ხმა*
კაცმა ქაღალდებიდან თავი ასწია და ტელეფონი აიღო.
- გამარჯობა, დიახ გისმენთ.
'კიმ ნამჯუნი თქვენ ბრძანდებით?'
- დიახ კიმ ნამჯუნი საუბრობს.
'სერ სკოლიდან გაწუხებთ. ჯონგუკს ჩხუბი მოუვიდა. შეძლებთ სკოლაში მოსვლას?'
- დიახ, რა თქმა უნდა.- მე სკოლაში მივდივარ._ნამჯუნმა მისის კიმს მიუბრუნდა.
- არადა შეხვედრა ერთ საათში გაიმართება, ბატონო ნამჯუნ.
- აქაურობას მიხედე. მაშინვე დავბრუნდები._პიჯაკი მოიცვა.
- მაგრამ ბატონო..კარების დახურვის ხმა.
***
გაკვეთილი დაიწყო, მაგრამ ჯონგუკის ადგილი ცარიელია.
- როდის დაბრუნდება? ვნერვიულობ.._ თეჰიონი ერთ ადგილზე ვერ ისვენებდა იმის ფიქრში , რომ ჯონგუკს რამე მოუვიდა.
ბიჭმა წამოდგა და დერეფანში გასვლა გადაწყვიტა.
- ბატონო თეჰიონი, სად მიბრძანდებით?_ გადაჯვარედინებული ხელებით მოატრიალა მასწავლებელმა ბიჭი.
თეჰიონმა გაჩერდა, მასწავლებელს გახედა, კარი გამოაღო და გავიდა.
- თეჰიონნ!
თეჰიონი დერეფანში მიდის, კლასები და ოთახები კარგად არ იცის სადაა. შემდეგ თვალი მოკრა კარებზე ჩარჩოებში ჩასმულ წარწერას "დირექტორის კაბინეტი".
იქედან კი თვით ჯონგუკი გამოდის.
ბიჭი თეჰიონის დანახვაზე ნერვიულად იღიმის - აქ რატომ ხარ?
YOU ARE READING
Me & My Crush
Romanceთეჰიონი წამოდგა.- მე არასდორის მიფიქრია შენზე, როგორც მეგობარი. - მაშინ ვინ ვარ მე შენთვის?