როცა პატარა ვიყავი, მე არ მყავდა მეგობრები. ყოველთვის მარტივად ვტიროდი, ამიტომაც ხშირად მაბულინგებდნენ.ერთხელ, მე უბრალოდ ვთქვი, რომ *გოგოები ძალიან საშინელები არიან* და არ მინდა მათთან ახლოს ყოფნა.
ეს იმიტომ ვთქვი, რომ ისინი ყოველთვის ჩემს საყვარელ სათამაშოს იღებდნენ, რაც მამაჩემისგან დამრჩა.
- შეგიძლია ჩემთან ითამაშო.-
ის იყო ჩემი პირველი მეგობარი.პატარა, საყვარელი ღიმილით, უფრო ბაჭიას ღიმილი ქონდა. შავი ფერის თვალები და ამავე ფერის თმა.
ყოველთვის ჩემთან იყო, ყოველთვის მამშვიდებდა. - მე დედა არ მყავს, ერთად თუ ვიქნებით ყველაფერს გადავლახავთ.
ნამდვილად კეთილი იყო.
რაც უფრო დავახლოვდით, კიდევ უფრო გაუმაძღრობის გრძნობა დამეუფლა, მინდოდა რომ ყოველთვის ჩემზე ეზრუნა
- ნუ ტირი, შენ ყოველთვის იქნები ჩემი ძვირფასი პრინცესა.
- დამპირდი, რომ მუდამ ჩემს გვერდით იქნები.
- ჰო, გპირდები.
მეუბნებოდა ასე, მანამ სანამ ის მიმატოვებდა. - მას ჯონგუკი ერქვა.
ბევრს ველოდებოდი, იქ სადაც ყოველთვის ვხვდებოდით ერთმანეთს, პატარა პარკში.
მაგრამ ის არასდროს დაბრუნებულა.
7 წლის შემდეგ~
ბევრი წელი გავიდა, ახლა სკოლაში მივდივარ. საშინლად მეზიზღება სკოლა, 1 წელში ვამთავრებ და ჩემს სიხარულს საზღვარი არ აქვს.
ოღონდ ახლა ახალ სკოლაში მივდივარ. სკოლა სადაც მე ვსწავლობდი საშინლად მეზიზღებოდა. საზიზღარი კლასელები მყავდა.
დიდი იმედი მაქვს ახალ სკოლაში მაინც გამიმართლებს - გამართლებაში მარტო ყოფნას ვგულისხმობ.
--
კლასი ვიცოდი სადაც იყო, ამიტომაც მალევე შევედი.კლასელების ყურადღება რომ მივიქციე, ცოტა ავღელდი, მაგრამ არ
შევიმჩნიე.
YOU ARE READING
Me & My Crush
Storie d'amoreთეჰიონი წამოდგა.- მე არასდორის მიფიქრია შენზე, როგორც მეგობარი. - მაშინ ვინ ვარ მე შენთვის?