მეორე დღე~
სკოლის ჭიშკარში უნდა შევსულიყავი რა დროსაც უკნიდან ხმა მომესმა.
- თეჰიონ! - ეს ხმა ვიცი ვისაც ეკუთვნოდა, ამიტომ მობეზრებული სახით გავიხედე მის კენ. - დილა მშვიდობისა.
- მე უკვე გითხარი რომ ნუ იქცევი ისე
თითქოს მიცნობ. - მობეზრებული უთხრა თეჰიონმაჯონგუკმა ამოიხვნეშა. - ერთად წავიდეთ კლასში.
- ნაბიჭვარო, რამდენჯერ უნდა გითხრა, ნუ მელაპარაკები!_ დაიყვირა თეჰიონმა.
- ჰეი ბავშვებო, წადით უკვე კლასში ან სხვაგან მოაგვარეთ თქვენი პრობლემები. - ეს უკვე დარაჯის ხმა იყო.
- რაა? - გაიკვირვა თეჰიონმა.ჯონგუკმა ჩურჩულით უთხრა ბიჭს - წადი და ნუ ყვირიხარ!
- დილამშვიდობისა მისტერ ჯექსონ. - თქვა ჯონგუკმა.
- დილამშვიდობისა.კლასში მშვიდად შევედი და გავიფიქრე: ის ისეთი მეგობრულია როგორც ადრე იყო.
გაკვეთილიც დამთავრდა.
კაფეტერიაში ჩავედი, საჭმელი ავიღე და ცარიელ მაგიდასთან დავჯექი.- რატომ წამოხვედი პირველი? შეგეძლო დამლოდებოდი და ერთად ჩამოვსულიყავით. - თქვა ჯეონმა.
- არ მინდა უბრალოდ, გადადი სხვა მაგიდაზე გთხოვ.
- მაგრამ მე მინდა შენთან ერთად ჭამა.- არ ჩერდება ჯონგუკი.
- ახხ, ხეთქე მაშინ..- არც მე დავაკელი.
- ვხეთქავ ნუ ღელავ შენ.
- ხო, არ გადაგეთხლიზინოს ნელა ქენი. - ჩავუღიმე უდანაშაულოდ.
ჯონგუკს ამაზე პასუხი არ გაუცია, თეჰიონის სისაყვარლეზე შეუმჩნევლად ჩაიღიმა.
- შეიძლება შემოგიერთდეთ? - ჩვენს მაგიდასთან ორი ჩვენი კლასელი გოგო მოდის რომლებმაც თეჰიონი დანახვის თანავე გაჭორეს. ჯონგუკს გვერდით უჯდება.
- რათქმაუნდა, რატომაც არა. - ღიმილით უპასუხა ჯონგუკმა.
- რატომ არის ეს ძუკნა ჯონგუკთან ერთად?- მეორე გოგო რომელმაც თეჰიონის გვერდით ადგილი დაიკავა მისთვის ჩაილაპარაკა გაკვირვებულმა.
YOU ARE READING
Me & My Crush
Romanceთეჰიონი წამოდგა.- მე არასდორის მიფიქრია შენზე, როგორც მეგობარი. - მაშინ ვინ ვარ მე შენთვის?