- ამ ბოლო დროს ტელეფონზე მესიჯებს და " ხუმრობით" ზარებს ვიღებ. ხუმრობით იმიტომ რომ გუშინ როდესაც ჯონგუკთან ვიყავი ამის შემდეგ ისევ ნარი მირეკავს. როცა ვპასუხობ ვერაფერს ვიგებ. ტელეფონის პატრონი არაფერს მპასუხობს როცა მე ტელეფონში ჩავყვირი რომელი ხარ თქო. შედეგად ვუთიშავ და ასე გრძელდება მთელი დღე.თეჰიონი მის ბინაშია, და ყავის აპარატს რთავს და თან ფიქრონს ვის რაში სჭირდება ეს ზარები.
სანამ ყავა კეთდება, თეჰიონი სამზარეულოს მაგიდასთან ჯდება.
- რაც დამაბნევი არის. მაგრამ მათ გამოიყენეს ნარის ID კარტა.(პირადობის მოწმობა) მაგრამ არ ვიცი..ვკითხო სკოლაში ნარის? ჩვენ სრ გვაქვს ცუდი ურთიერზტობა, მაშ რატომ. რატომ მირეკავს? ამას რატომ აკეთებს. ნერვების მომშლელია. ყოველ წუთას როცა ტელეფონი რეკავს.
თეჰიონი სკოლაშია. შესვენებაა და ფიქრობს მივიდეს თუ არა ნარისთან და კითხოს რა ხდება. ( ესემესებთან დაკავშირებით) მისვლას იმიტომ ჭირვეულობდა, რომ ვერ იჯერებდა ნარის ეს გაეკეთებინა.
საბოლოოდ წამოდგა და მივიდა ნარისთან რომელიც გოგოებს ესაუბრებოდა ღიმილიანი სახით, მერხზე ჩამომჯდარი.
- ამ, ნარი, შენ დამირეკე ამ დღეებში?- არა, მე არა.. რა მკითხე?
*ის თუ არ არის, აბა ვინაა??* ფიქრობდა თეჰიონი
- რამე მოხდა?_ კითხა ნარიმ
- არა, არაფერია.
- სად მიდიხარ?_ ბოგუმ მის წინ მოშორებით მდგარ ნარის ეკითხება რომელიც სარკეში იყურება და კაბას იზომავს.
- ჩემს მეგობრებთან ერთად ვაპირებ ფგუფური პროექტის გაკეთებას.
- შენს მეგობრებთან? თეჰიონი?
- ჰო, რატომ მკითხე?_ ნარიმ სარკეს თვალი მოაშორა და ბოგუმს მიაპყრო ყურადღება.
- არაფერი._ ბოგუმმა თავი უკან გადასწია თეჰიონის გახსენებისას.
YOU ARE READING
Me & My Crush
Romanceთეჰიონი წამოდგა.- მე არასდორის მიფიქრია შენზე, როგორც მეგობარი. - მაშინ ვინ ვარ მე შენთვის?