oy ve yorum arkadaslar lutfen🙏🙏
eger etkilesim guzel olursa devam ederim olmazsa taslaga kaldırır daha sonra yeniden sansımı denerim ama istegim devam etmek yonunde zaten cok bolum biriktirdim,,,,,
iyi okumalar diliyorum hepinizee 💞💞
~
"McGonagall'dan ve verdiği ödevlerden ciddi anlamda nefret ediyor olmam şaka falan olsa çok iyi olur." Ron sinirli bir ses tonuyla konuştuğunda Harry ve Hermione başlarını kaldırıp aynı anda Ron'a baktılar. Ron, Gryffindor başkanı Miverna McGonagall'ı çok severdi, Harry onun verilen ödevlerden dolayı böyle sinirlendiğini biliyordu. O yüzden Hermione kızıl saçlı çocuğu azarlarken sessiz kalmayı tercih etti.
"Ronald, eğer her şeyi en sona bırakmayı ve daha sonra benden yardım dilenmeyi bıraksaydın böyle olmazdı. Bu şekilde sıkışmamış olurdun."
"Ya da sen hayatında ilk defa iyi bir arkadaşın yapacağı gibi yapar ve ödevinden yardım almama izin verirdin. Çünkü biçim değiştirme dersiyle alakalı hiçbir yeteneğim yok ve seherbaz olabilmek için bu dersi geçmeye ihtiyacım var."
Hermione kararsızlıkla alt dudağını ısırdı ve birkaç saniyenin sonunda başını aşağı yukarı sallarken ofladı. "Tamam, yine de senden bir şey istiyorum. Sakın ola ki aynısını yazayım deme. Beni McGonagall'a açıklama yapma durumunda bırakma."
Ron gülümseyerek Hermione'nin ona uzattığı kağıt tomarını aldı ve sevecen bir ses tonuyla "Sen o işi bana bırak. Hiç endişelenme." diye yanıtladı genç kızı.
Harry onların bu ödev tartışmalarına, Hermione'nin genç adamı ne kadar azarlarsa azarlasın yine ona kıyamayıp yardım edişine alışık olduğundan tepkisizdi. Onun da ödevi başından aşkındı fakat Hermione'den acil bir durum olmadığı sürece ödevine bakmayı istemezdi.
Kitaplarının sayfalarını karıştırıp ihtiyacı olan bilgiye bakınırken Hermione'in yardım teklifini işitti. "Teşekkür ederim Hermione ama kendim halledebilirim. Az bir şey kaldı. Senden sadece ödev bittikten sonra yanlışlarıma bakmanı rica edeceğim."
Hermione onu onayladı ve Harry ödevine döndüğü sırada Ron'a biraz olsun Harry'yi örnek almasıyla ilgili bir şeyler söyledi. Ron ona tabii ki dakikasında karşılık verdi ve ikili yeniden atışmaya başladılar.
Tanrıya şükürler olsun ki kütüphane görevlisi Madam Pince onları uyarmaya gelmişti, yoksa Hermione kütüphanede değillermiş gibi kendisini Ron'a uzun uzun açıklarken Draco Malfoy bağıracak ve ortalığı birbirine katacaktı.
Kadın ortadan kaybolduğunda onları uyarıp duran Malfoy ve arada bir neler olduğuna bakan Harry göz göze geldiler. Tabii ki çok iyi anlaşamayan ikilinin yaptığı tek şey birbirine bakmaya devam etmek oldu. En sonunda Malfoy ona alayla güldü, Harry ise sinirinden kıpkırmızı oldu ve dikkati dağılsın diye kendini yeniden ödevine verdi.
Elinin kalem tutmaktan nasırlaşacağı bir saatin sonunda Hermione'ye işinin bittiğini ve yemek için salona ineceğini söyledi. Hermione de Harry'nin ödevini aldı ve Ron işine devam ederken oracıkta genç adamın ödevini kontrol etti.
Tabii bu az da olsa uzun sürdüğünden Harry beklemek yerine önce bir yatakhanelere uğramaya karar verdi. Yatakhaneye gidip aldığı kitapları bıraktı ve çantasını yemekten sonra yapacağı ödev için toparladı.
Bu esnada aklına gelmiş gibi telefonunu çıkardı ve şöyle bir bakmaya karar verdi. Halihazırda hiçbir sosyal medya hesabına sahip olmadığından -tabii kırk yılda bir gönderi attığı instagram hesabı hariç- sadece arada sırada Sirius'tan mesaj geliyordu. Remus ve onu merak ettiği zamanlarda genellikle Remus'a değil Harry'ye yazardı. Remus dersleri bitmesine rağmen meşgul olurdu ve bildirimlere zamanında dönemezdi çünkü.
Fakat bu kez Sirius'tan mesaj gelmemişti. Herhalde işleri vardı, ya da şu anda Kreacher'ı azarlamakla falan meşguldü. Harry onun neden o ev cinini sevmediğini çok iyi anlıyordu ama o kadar da abartmalı mıydı bilmiyordu.
Kilidini parmak izini okutarak açıp bildirim paneline girdiğinde gelen mesajın bilinmeyen bir numaradan olduğunu gördü. Mesajın yalnızca ilk birkaç kelimesini görebiliyordu.
Bildirime tıkladı ve böylece ekran açıldı; mesajın tamamını gördü.
bilinmeyen numara: sırrını biliyorum.
~
bu bolum biraz kısaydı ama ileride uzun uzun bolumler de gorucez 8. bolume kadar yazdim zaten taslakta🤭🤭
emojileri ironisine kullaniyorum bu arada
neyse sizce bilinmeyen numara kim?? (asiri bombastik fantastik dramatik harika otesi zor bir soru biliyorum)
hızzzzlıca tasarladıgım evreni soyle bi anlatıyım arkadaslar: voldemort cadılar bayramında ölüyor, sirius da peter'ı aynı gece öldürüyo ve ölüm yiyeni öldürdügü icin ceza almıyo tabii bunda dumbledore'un da payı var ama neyse iste. remus da harry ve sirius ile birlikte yasıyo iliski icinde degiller ama sureclerini kitap icinde gorucez
bir de karakterler besinci sınıf
oyle
bir sonraki bolumde gorusuruzzz