Author Pov :Jisu a Rosie stáli v kúpeľni a ich rozhovor prerušil nečakaný zvuk otvárajúcich sa dverí. Do miestnosti vošiel strážnik, súdiac z jeho vážneho výrazu, nešlo o bežnú návštevu.
Srdcia Jisu a Rosie sa rozbušili v hrudi, keď strážnik s vážnym hlasom oznámil, že chytil neznámeho jedinca, ktorý sa potuluje okolo paláca. Ich oči sa stretli, plné zmätku a obáv.
Rosie si hneď spomenula na Yoongiho
Nemôže to byť on....či?"Tak na to sa rad pozriem " hovoril Jisu
Rosie kráčala vedľa neho a pred nimi šiel strážnik. Prešli Až k hlavnému vstupu. Strážnik ustúpil a pred nimi stali traja muži, dvaja z nich další Strážnici a medzi nimi niekto to mal sklonenu hlavu takže mu nevidno do tvare. Farba vlasov, strih, oblecenie jej pripomínalo Yoongiho.
Z celej situácie jej prišlo opäť nevoľno. Jisu chytil rukoveď svojho meča ktorý mal za opaskom.
"Čakám vysvetlenie" prehovoril na muža
Muž pomaly dával hlavu hore a jej srdce išlo vyskočiť z hrude.
Odľahlo jej keď tvar nepatrila Yoongimu, ale potom kto to je ?
"Toto je cele nedorozumenie, pane" hovoril muž.
"Na to som sa ťa nepýtal" Jisu začal vyťahovať meč
"Nie nie prosím-"
"Ako ste ho našli ?" Jisu Prerušil chlapíkovo kvílenie
"Jeden z dedinčanov nám ho dal, nebolo vidno o koho ide mal na sebe bambusový klobúk"povedal jeden zo strážnych
"Hm no-"
"J-ja viem ako vyzeral, mal tvár podobnú vám pane, len mal čierne a krátke vlasy" Jisu sa zarehotal no Rosie na celej situácie len pulía oči a takmer nedýchalo
"To je nemožné, chceš ma tým uraziť ?"
"Nie nie, nikdy, musíte mi veriť, možno to bol vás brat " všetci na seba začali pozerať
Rosie prehltla
"Nevravel ste že je vás beat mimo štátu pane ?"spytal sa strážnik ktorý stal pri nich
"Je tu šanca že by sa vrátil ale čo by tu robil..." jeho pohľad prešiel na Rosie ktorá pri jeho pohľade zamrzla na mieste
Potom Jisu vytiahol z opaska cely svoj meč a pristúpil k mužovi
"Posledné slova ?"straznici dali muža na kolená
"Ja naozaj neviem o čo ide, máte nesprávneho"
"Nechaj ho tak prosím, čo aj naozaj hovorí pravdu" povedala Rosie a všetky oči na nej
Jisu hrotom meča ukázal na muža
"Ty mu budeš veriť ?" Rosie otvorila ústa ale pri pohľade na muža sa odmlčala.
Veď ak tento zomrie, Yoongi nebude podozrivý.
Rosalie sklonila hlavu .
Stačila sekunda a jeden švih mečom a mužov krk bol na dve polovice. Začal sa dusiť vlastnou krvou keď dopadol tvárou na zem už len posledný vydych z neho vyšiel.
"Upracte to" Jisu začal kráčal k Rosie .
Venoval jej jeden krátky pohľad a potom prešiel okolo nej.Rosie ho sledovala ako odchádza. Potom keď sa pozrela na ľudí ktorý upratovali neporiadok všetci na ňu vrhali podozrivé pohľady.
Pobrala sa preč. Nadvihla si spodok šiat aby nezakopla. Otáčala sa či ju niekto nesleduje. Keď svetlo ožiarilo jej tvar vydýchla si.
Lesík pri palaci bol taký kľudný. Kráčala cez les pomaly a dýchala čerstvý vzduch.
Pozastavila sa lebo jej periférne videnie prikázalo. Otočila len hlavu aby videla Yoongiho opreteho o strom s rukami založenými na hrudi. Na sebe mal typicky oblek pre dedinčana a na hlave bambusovy klobúk.
Vie že on vie."Musel si to spraviť ?" Yoongi prevrátil oči
"Ten chlap bola to ľudská bytosť a nič nespravil"
"Takze ho zabil, dobre...chcel som ti len oznámiť že večer sa ide do akcie, Namjoon a spol vedia už "
"Viem čo si videl ale je to úplne inak ako si myslíš "pristúpila k nemu
"Bolo ti povedané čo je to za človeka ale očividne si mala iný názor, preto som namiesto seba tam poslal nevinného občana aby si videla aký je ten dokonalý krát v skutočnosti "
"Hovoríš akoby si chcel namiesto neho dôjsť ty"
"Nevadilo by mi to aspoň by som zabudol na to ako si ma zradila " Rosali si rukami pretrela tvár
"Ty nevieš čím som si tu prešla...Jisu mi pomohol a nie raz "
"Takze si sa mu chcela odvďačiť, joj prepáč ty chudiatko "
"Viem ze som urobila hlúposť ale po cely čas som myslela na teba "
"Tak potom dodrž čo si sľúbila a zabi ho sama" otočil sa na päte a začal bežať hlboko do lesaRosalie tam stala sama, len zvuky lesa ju obklopovali.
Vie len jedno ze dnes je tu posledný deň...
KAMU SEDANG MEMBACA
His twin brother
FantasiRosalie dievča ktorá spolupracuje s nájomnými vrahmi a to vždy po pravej ruke Yoongiho Čas ukázal svoje a našla si pre neho city ktoré on sa da povedať ignoruje Yoongi sa sústredí vždy na prípady a čo sa týka Rosalie vidí len pomoc Príde ale deň...