6.kedi Gibi

11 2 5
                                    

Sabah uyandığımda Molly yanımda değildi. Kalkıp onu aramaya başladım ve ararken kedimi arıyormuş gibi hissettim. Ve onu gördüm

Ben:günaydın
Molly:günaydın. Acaba tuvalet nerede?
Ben:ee tam olarak önündesin.

Molly arkasını döndü ve garip bir suratla tuvalete girdi. Bu kadar aptalca olmazdı her halde neyse insanlık hali.

Ben:Molly ben kahvaltı hazırlıyorum
Molly:tamam

Annem ve babam bir yere gitmiş
Bu nedenle yanlız takılıcaz.
Molly kahvaltı masasına oturdu ve bir şey ararcasına sofrayı süzdü.

Ben:bir şey mi arıyorsun?
Molly:şey, evet!
Ben:ney?
Molly:balık var mı?
Ben:kahvaltıda ne balığı?
Molly:babam bana kahvaltıda hep balık koyar.
Ben:neyse idare edersin değil mi?
Molly:tabi!

Kahvaltıda balık ha? Japonyada öyle mi bilmem ama önemli değil. Sonra Molly'nin babası gelene kadar ps oynadık ve babası zili çaldı.
Molly veda edip eve döndü bende ps oynamaya devam ettim.
Ama aklımda dün olanlar vardı. Hep bunu düşündüm. Aynı zamanda bugün tuvalet yanında olsa da fark etmemesi yada kahvaltıda balık araması garipti sanki bir...

Kedi gibi...

Annemler akşam olmasına ramen gelmemişti. Dükkandalardır diye düşündüm ve resim çizmeye başladım.
Evet sanemi yi çizeceğim ama genya da çizebilirim.
Sonra zil çaldı ve kapıyı açtım. Kargocuydu ve kargoyu aldım kapıyı da kapadım. Biraz sert kapattım acaba bir şey olmuş mudur?
Sonra benim sipariş ettiğim kıyafetin geldiğini anladım! Bunu yarın okulda giyeceğim!

 Biraz sert kapattım acaba bir şey olmuş mudur?Sonra benim sipariş ettiğim kıyafetin geldiğini anladım! Bunu yarın okulda giyeceğim!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okula formasına da benziyor.

Sonra annemler hala gelmediği için saat 12 olsa da yatmadım

12 buçukta geldiler ve ben hemen uyuma moduna girdim.
Sonrada tabiki uyuma taklidi yaparken uyudum.

Selam! Umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir biraz boş bir bölüm olduğunu düşünüyorum kdkdkd

Ölüler De Geri Döner Mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin