Kalktığımda başım ağrıyordu ama bu sorun değil bugün aldığım kıyafetleri deneyebileceğim. Hazırlandım ve okula gittim.
Sonra sınıfta pek kimse yoktu bizimkiler de yoktu. O nedenle bu gün lanlızdım
Yeni formamı gösteremediğim için üzülmedim desem yalan olur!
Sonra bir tenefüs arkamda oturan kişilerin benim hakkımda konuştuğunu fark etmez miyim?
Sonra onları dinledim. Konuşan kişi kısa boylu, gözlüklü, kıvırcık saçlı hep sırıtan o çocuktu. Yanındaki ise onun arkadaşı idi.
Sonra çocuk arkadaşıyla benim anime sevip sevmediğimi tartışıyordu
Demekki o seviyordu ama ben ne alaka anlamadım ve bir an şunu düşündüm...
O çocuk beni mi seviyor?
Yok canım daha neler!
Ama olabilirdi değil mi?
Amann bana ne ben o işleri çoktan bıraktım! Hem sırf anime seviyor diye onla arkadaş olacak değilim.
Sonra beni fark etmiş olacak ki bir anda sustu ve yüzünü korku kapladı
Çünkü ben tam ona bakıyordum.??? :şey...
Ben:ne?
??? :daha demin söylediklerimi duydun mu?
Ben:evet.
??? :ha?!
Ben:bu kadar salak olamazsınız tam önünüzdeyim beni nasıl görmezsiniz?
??? :üzgünüm sadece merak etmiştik..
Ben:peki neden ben?
??? :çünkü hep manga okuyorsun!
Ben:olamaz mı?Sonra bir anda arkadaşı kolundan tutup onu sınıfa götürdü. Onlar benden bir büyük sınıftı.
Sonra eve gittin ve Molly'e olayları anlattım...Molly:KSLLDŞDÖDPD
ben:ne gülüyon ya! Nesi komik?
Molly:sen başkasına aşık değil miydin eskiden?
Ne? Eskiden başkasını sevdiğimi nereden biliyor!?
Ona anlatmadım ki!Ben:saçmalama
Molly:yalan söyleme!
Ben :zaten yalan söylemiyorum
Molly:neyse benim gitmem gerek
Ben :bye
Molly:byee
Sonra bir anda yorgunluk bastı ve uyuya kaldım.....
Selam! Bu bölüm biraz kısaydı çünkü çok meşkulüm çizemem gereken bir çok şey var!
Her neyse bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüler De Geri Döner Mi?
Mystery / ThrillerOnun adı Molly ama bu onun ölen kedim olduğu anlamına gelmez değil mi?