- Öncelikle bilmediğiniz eksik bilgileri anlatayım. Ben Ali. Bütün bu olayların olduğu tarlanın sahibiyim. Maddi durumum eskiden çok iyiydi. Tarlalarıma büyük yatırımlar yapardım. Çünkü bana dedelerimden kalmıştı ve çok kıymetli, bereketli topraklardı. Bende elimden geldiğince güvenlikleri ile ilgileniyordum. Hatta kötü durumlar için çok fazla tedbir almıştım. Hiç aklıma gelmezdi bir gün bunca tedbirin işe yarayacağı. Ta ki o yangın gününe kadar. Tarlanın etrafında çok fazla başkalarının tarlaları vardı. Bende etrafına özel bir sistem kurmuştum. Yangın çıkması durumunda yayılmasını engellemek için. Bu kadar işe yarayacağını düşünmemiştim. Anlayacağınız üzere yangının yayılmaması ve bu kadar kontrollü olmasının sebebi bu.
- Peki yangın ile sizin aranızda ki bu bağlantı ne?
- Şimdi de o kısıma geçeyim. Yangın günü sabahtan tarlaya gelmiştim. Çünkü Ahmet'in tarlaya birşey göreceğini söylemesi hiç içime sinmemişti. Bir de üstüne dedikodular yayılmaya başlayınca bende dayanamadım. Gidip bakacaktım. Gündüz gözüyle gidersem çok dikkat çekebilirdi. Bende gece olunca giderim dedim. Tam olarak nereye gömdüğünü bilmiyordum. Bu yüzden elime fener alıp sonlara doğru ilerlemeye başlamıştım. Çünkü tek bildiğim şey bir köşede olduğuydu. 1 saate yakın dolandım. En sonunda toprakta bir değişiklik fark ettim. Tam inceleyecektim ki şansıma fenerin pili bitti. Geri dönüp ışık kaynağı olacak birşey buldum geldim. İncelemeye başladığımda tahtalarla kaplı bir şeyler olduğunu öğrendim. Bakmak istedim ne olduğuna. O sırada arkadan bir anda Ahmet geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEZARLIK
Mystery / ThrillerGizem peşimden koşturan iki gazetecinin başına gelecek olaylardan habersiz yaşadıkları olaylar...