I

697 32 6
                                    

"2023 Grand Prix'sine hoş geldiniz bayanlar baylar. Mükemmel bir gün, mükemmel bir pist, mükemmel bir hava var şu an burada, Bahreyn'de. Sezonun ilk alıştırma turuna başlamak için geri sayımdayız." Alexa derin nefes aldı. Alttan topladığı saçlarını beyaz tulumunun içine sokup kaskını yandaki raftan aldı. Çok iyi hissettiği söylenemezdi. Günün başında hissettiği heyecan ilk başta onu gülmeye zorlarken şu an o heyecan, stres ve biraz da korku olarak yansıyordu yüzüne. 

"Fakat bu sezona son birkaç gündür interneti kasıp kavuran Mercedes'in yeni ismiyle anormal bir başlangıç yapıyoruz." Alexa saç tellerini olabildiğince geri atıp kaskını taktı. Etrafındaki mühendisler son hız çalışan bal arıları gibi bir o yana bir bu yana gidip geliyordu. Pite düzenli bir kaos hakimdi.

"Bu doğru David." Martin Brundle'ın sesi sanki Alexa'nın David Croft'in konuşması bitince birkaç saniye süren sessizlikte rahat bir nefes almasını engellemeye çalışıyormuş gibi araya girdi. "İki ay önceki ağır sakatlığından sonra koltuğu boş kalan George Russell'ın yerine Mercedes'in getirdiği yeni yüz beklenenin kesinlikle dışındaydı.  Lella Lombardi'nin 1976'daki Avusturya yarışından beri Formula 1'de yarışacak ilk  kadın sürücü Alexa Osborn, bu sezon Russell'ın yerine yarışacak." Alexa derin derin nefes alarak ellerinin titremesini durdurabildiyse de kalbinin göğüsünden fırlayacakmışçasına atmasını engelleyemiyordu. Gözlerini kapattı ve bunun sadece bir alıştırma turu olduğunu kendi kendine tekrar etmeye başladı. Tek yapması gereken her şeyiyle piste ve yola yoğunlaşmaktı. Dışarıdan başka bir etki kesinlikle kabul edilemezdi. Şimdilik nihai amacı olabildiğince hızlı ve kontrollü gitmeye odaklanıp bu alıştırma turunu ve bu günü atlatmaktı.

Birden düşüncelerinin arasında boğulurken arkadan boğuk bir ses geldi. Boğuk ses gitgide netleşmeye başlarken Alexa bu sesin Toto'dan başkasına ait olamayacağını anladı. "Osborn!" Kız gözlerini ardından da kaskın siperini takımın müdürüyle göz teması kurabilmek için açtı. "Kendine gel Osborn. Sakin ol ve derin nefes almaya çalış." Alexa son on dakikadır neyle uğraştığını söylemek için ağzını açtı fakat daha baştan göze batmamak için sadece kafasını sallamakla yetindi. "Bunu yapabilirsin Alex, sana ihtiyacımız var." Toto babacan şekilde gülümsedi ve kızın sırtını sıvazlayarak onu biraz daha arabaya yaklaştırdı. 

Alexa arabaya girip son bir kez etrafında koşuşturan formalı insanları izledi. "Radyo kontrol?"

"Yüksek ve temiz Marcus." Alexa gözlerini ayırmadan yanından hızlı adımlar arabanın çıkıp çıkamayacağını kontrol etmek için pit şeridini geçen Marcus'u izliyordu. Marcus'un geçebileceğine dair yaptığı el işaretinden sonra Alexa son bir derin nefes alarak arabayı piste sürdü. Kendini kanıtlamalıydı. Bir sonraki sene de Mercedes ya da başka bir takım için sürebileceğini bütün dünyaya kanıtlamak zorundaydı. 

Pist fazlasıyla kalabalıktı. Alexa arabanın ellerinin altında yandığı hissetti. Carlos ve Lewis önündeydi. DRS'i aktifleştirdiğinde ikisine de sollayıp dördüncü dönüşe doğru giderken Lewis onaylarcasına baş parmağını havaya kaldırdı. Alexa kendi kendine gülümsedi ve pite geri dönünce ona teşekkür etmeyi aklına  not etti. 

Kız tam gaz on üçüncü viraja doğru giderken arkasından gelen Ferrari neredeyse arka tekerleğini sıyırarak kızın önüne geçti. "Şu lanet Ferrari ne yaptığını zannediyor?" dedi Alexa.

"Gördük.  Sen devam et." Arkadan Marcus'un sesi duyuldu. Alexa gaza basarak on dördüncü virajı da geçti ve önündeki Ferrari'ye yetişti. Aralarında onda birlik bir fark vardı. Kız gaza asılarak Ferrari'nin burnunu geçmeye çalıştı. Geçip geçmediğinden pek emin değildi, ardından biraz yavaşlayarak Ferrari'nin önüne geçmesine izin verdi. Kırmızı arabanın arkasından da pite girdi.

Kız birkaç tur daha atıp en sonunda damalı bayrağı görünce pite doğru yol aldı. Arabası garaja çekildiğinde sinirle kaskını çıkardı ve arabadan indi. Büyük ekranda sonuçlara bakan Toto ve Mick'in yanına gitti.  "Biri şu Ferrari'lere nasıl araba kullanıldığını öğretmeli." diye söylendi Toto'nun kollarını önünde kavuşturmuş baktığı ekrana kafasını kaldırırken. 

Lewis Hamilton, 1:34.243

Alexa Osborn, 1:34.253

Charles Leclerc, 1:34.257

"Fena değil Osborn. Charles'ın yaptığını da gördük. Ve merak etme bir şekilde öğrenecekler. Öyle ya da böyle. Sen sadece sürmeye devam et." dedi Toto sürücüsünün gelirken bıyık altından söylediklerini duymuştu.

Alexa gülerek tulumunun fermuarını açtı. Aldığı sonuçtan memnun görünüyordu. Tekerleğine yediği darbeye rağmen binde dört bile olsa öne geçebilmiş olmak güzeldi. 

Üstünü değiştirip odada bulduğu beyaz Mercedes logolu şapkayı kafasına geçirdi ve garajı terk ederek padokta yürümeye başladı. Otele gidip bir güzel duş alsa gerilmiş bütün kaslarını rahatlatacağı kanısına varmıştı. O sırada yanına yaklaşan Ferrari şapkalı esmer adam gülümsedi ve elini uzatarak kızı durdurdu. "Güzel sürüştü Osborn." 

"Teşekkürler." Alexa ona uzatılan eli sıktı. 

"Resmi olarak tanışmadık sanırım. Carlos Sainz."

"Alexa Osborn." 

"Bu adam sizi rahatsız mı ediyor Hanımefendi?" Bir anda yanlarında beliren Mclaren şapkalı genç yaklaşıp gülerek Carlos'u gösterdi. Ardından kendini tanıtı. "Lando Norris." Kız onun da elini sıktı. "Alexa Osborn. Memnun oldum." 

Üçlü çıkışa doğru yürürken Lando tekrar söze girdi. "Birkaçımız beraber yemeğe gideceğiz sezonun başlangıcını kutlamak için. Sen de gelmek ister misin?" Alexa çoğu sürücüyü tanımadığını ve bu piyasaya yeni olduğunu düşününce biraz tedirgin olmuştu fakat Carlos bunu hissetmiş gibi "Seni diğerleriyle de tanıştırırız. Çok eğlenceli olur. Hem ortamı da anlamış olursun." dedi hemen. Kumral kız kapıdan çıkıp park yerine doğru giderken kafasını aşağı yukarı doğru salladı. "Peki o zaman geliyorum." Arabasına gidip kapıyı açtı. Tam binecekken ana kapıda kartını bulamadığı için bir süre bekletilmesinden dolayı arkada kalan Lando koşar adım yanlarına geldi. Şaşırmış görünüyordu. "Sabah GT Coupe ile gelen sen miydin?" diye sordu. Alexa daha nasıl cevap verebileceğini bilemeden sadece güldü. "Senin mi yoksa promo için mi peki?"

"Promo için ama doğruyu söylemek gerekirse garajıma da çok yakışır." dedi kız, ardından arabaya binip onun gitmesini bekleyen iki pilota baktı. "Orada görüşürüz." Ve tam gaz otelin yolunu tuttu.

Fire Meets Gasoline | Charles LeclercHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin