Siyah kapıdan girip mekana adımını atar atmaz burnuna gelen alkol kokusu irkilmesine sebep olmuştu. Fakat beş on dakikaya burnunun alışacağını var sayarak kulübün arkalarına doğru ilerlemeye başladı. Etraf sarhoş insanlarla doluydu. Bazıları neon ışıklarla aydınlatılmış dans pistinde arkada yüksek sesle çalan tekno ritimlere ayak uydurmaya çalışırken dengesini sağlamakla, bazılarıysa duvar diplerinde ve tuvalet kapısının kenarında yiyişmekle meşguldü.
Pilotların arkada kendilerine özel bir bölüm ayırttıklarını gören Alexa elbisesini kenarlarından çekiştirerek biraz daha uzatmaya çabaladı ve adımlarını hızlandırarak onların yanına ilerledi.
"Sonunda günün sürücüsü de geldi." Lando gülerek tek kolunu kızın omzuna attı. Nefesindeki alkol kokusu bir metre öteden anlaşılabilirdi. Şimdiden sarhoş gibi görünüyordu. "Selam Lando." Kız Mclaren pilotunun kolu omzunda bara yöneldi. "Bir martini lütfen." Dedi Lando'nun kolundan kurtulup sırtını bara yaslayarak.
Alexa yaslandığı yerden kalkmadan ortamı inceledi. Kenarlarda kadife koltuklar, önlerinde birer sehpa, etrafa dağılmış şampanyalar ve hafif hafif sarhoş olma yolunda ilerleyen sürücülerin her birinde bir süre durarak hepsini teker teker inceledi. Birden sayılarının tam olmadığını hatta birkaç kişinin eksik olduğunu fark etmesiyle kapıdan kolunda kahve uzun saçlı bir kızla giren Charles'a göz göze gelmesi bir olmuştu. Bir süre gözlerini ayırmadan Ferrari pilotunu izlemiş ardından odağını yanındaki güzellik standartlarının fazlasıyla üstünde olduğunu düşündüğü kıza çevirmişti.
Alexa'nın gözlerini ayırmadan ikiliyi izlediğini fark edince Lando hafifçe kıza eğildi. "Bu Charlotte. Charles'ın yeni sevgilisi. Tabii ben tamamen PR olduğunu düşünüyorum." Dedi kızın martinisini ona uzatırken.
"PR mı?"
"Medya için beraberler yani. Hepimize yapmaya çalıştıkları şey bu. Olabildiğince ön sayfada durmamız sağlamak. Er ya da geç senin de başına gelecektir." Diye cevapladı Lando Alexa'yı oturacağı masaya yönlendirirken.
"Alex." Dedi kızın yanına oturduğu pilot. Fakat Alexa herkesin olduğu gibi onun da adını tabii ki biliyordu. Ve gülerek cevap verdi. "Alexa Osborn." Ardından Alex eliyle arkasında yemek yiyen kızı gösterdi. "Ve bu da Lily." Lily ağzındakini hızlı hızlı çiğneyip yutmaya çalışırken elini uzattı. "Alexa." Kız ona uzatılan eli sıktı. Lily de tanıştığıma memnun oldum der gibi güldü ve başını salladı.
"Bu arada Max ile aranızda olanı duydum. Biraz fazla içince kendini kaybedebiliyor. Çok kafana takma." Dedi Alex anlayışla gülümseyerek. Alexa rahatlamış ve minnettar şekilde elini göğüsüne koydu. Diğerlerinin de Max konusunda Charles gibi düşünmemesi içini baya bir rahatlatmıştı.
Bu sırada Charles ve yanındaki kumral kız da yanlarına gelmişti. "Charlotte Sine, ve sen de Alexa Osborn olmalısın" Kızın tam Charles'ın yanına yakışacak bir yüzü ve hoş bir vücudu vardı.
"Ta kendisi. Memnun oldum." Alexa arkadaşça gülümsedi. Olabildiğince samimi olmaya çalışıyordu ama Charles'ın söyledikleri aklına geldikçe böyle bir adamın yanında seve seve duran biriyle ne kadar kafası uyuşabilirdi ki?
Charlotte, Alexa'nın karşısındaki yerini alırken tekrar konuştu. "Charles senden çok bahsetti." Alexa, kumral kızın bunları sahte sayılabilecek bir gülümsemeyle söylerken ona attığı bakışın iyi mi kötü mü olduğunu çözemediğinden sadece gülümsedi. Daha da fazla konuşmadılar.
Bir süre masada şampanyalar eşliğinde sürdürülen sohbetten sıkılan Alexa izin isteyip oturduğu yerden kalktı ve bir martini daha almak için bara doğru ilerledi. Aldığı martiniyi tam dudaklarına götürecekken biri kolundan tutup onu hafifçe çekmesiyle içeceğin bir kısmı yere dökülmüştü. "Hadi Alexa cidden bütün gece oturacak mısın?" Kız kafasını çevirip yüzüne aptal gibi gülen Lewis'e baktı. "Tamam tamam sadece şundan bir yudum almama izin ver. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fire Meets Gasoline | Charles Leclerc
Fanfiction"Küçücük bir hatadan bu kadar büyük bir kargaşa çıkarıyorsan burada hayatta kalman çok zor Osborn. Bir teması bile kaldıramıyorsun. Belki de F2'deki yerine geri dönmelisin." "Niye? Yoksa bir kadının seni yenmesinden mi korkuyorsun?"