Rozdział X - Zjebanie umysłowe

73 10 15
                                    

- Rzuć między nas najszerszą z rzek! - zaczął śpiewać Robert po wygranym meczu. Selekcjoner tak im dojebał, że wygrali z Francją dwa do zera.

- Najgłębszy nurt! - dołączył do niego Zieliński, który w dłoni trzymał prawdziwy polski alkohol.

- Najdalszy brzeg! - wrzasnął Szczęsny.

- Rzuć między nas, to co w nas złe! - Milik zaczął otwierać kolejną butelkę.

- A ja i tak odnajdę cię - do szatni wszedł Santos, który zaczął bujać się do piosenki - No chłopaki, dzisiaj potrafiliście.

- bo jestem ja - uśmiechnął się Krychowiak siedzący w rogu.

- Bo jesteś ty - selekcjoner poklepał go po plecach.

- Wy też słyszycie płacz? - zapytał Cash podchodząc do drzwi.

- To pewnie Mbappe - zaśmiał się Lewandowski ściągając gacie.

- Ejeje kolego - Santos spojrzał na Roberta - Ale ja nie chcę widzieć twoich genitaliów

- Wy patałachy! - rozległ się krzyk Kyliana - Zjeby pierdolone wy!

--------------------------------------------------------

- No nieźle - powiedział Ronaldo, który właśnie dowiedział się w kim tak naprawdę zakochała się Georgina - Po tobie się tego nie spodziewałem.

- No ja też - schowała twarz w poduszkę - Prędzej się zesram niż jej to powiem.

- Powiem za ciebie - uśmiechnął się Portugalczyk - Mogę nawet teraz.

- Nie! - krzyknęła rzucając w niego pilotem - Nigdy! Będę dusić to w sobie aż do usranej śmierci.

- Ale ty jesteś uparta no - usiadł zrezygnowany w fotelu - Co ci zrobi? Zje cię?

- No niby nie - spojrzała w stronę chłopaka - Ale jeśli się dowie to będzie nie za dobrze, bo ona chyba mnie już nie lubi i może komuś to powiedzieć i potem wszyscy się dowiedzą - powiedziała zapłakana - I będzie po mnie!

- Dramatyzujesz.

--------------------------------------------------------

O kurde
To dzień ojca dzisiaj
Z tej okazji może napiszę rozdział z naszym bohaterem ojcem Luki 🙈

Praca gwiazd || Ramos × Modrić || Część IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz