Sziasztok.Ime meghoztam az 5.részt.Ami egy kicsit hosszabbra sikeredett,de hát egy 🔞 rész ne legyen rövid.
Jó olvasást.
Hamarosan jön a következő rész.
Jungkook szemszög
Felvittem JunJit lefektetni utána a lépcsőn le ballagva megláttam Jimint, mikor a kezében egy apró fehér bogyót tartott. A pohár víz a másik kezében,hirtelen lobbant irdatlan dühbe farkasom, és átvette felettem az irányítást. A "drogot" kilöktem a kezéből, ami a mosogató lefolyójába végezte, de cselekedetem végére, sikerült újra láncot vonni a nyaka köré, és normálisan gondolkodni kezdtem.
Biztos nem drog, inkább szagelnyomó ezért nem éreztem az illatát hat évvel ezelőtt azon az éjszakán, ahogy most sem éreztem.A gyanúm beigazolódott, szagelnyomó volt, mert rögtön rám ordított, amire nem számítottam így újból előjött farkasom, de Jimin lunája egyből reagált rá, így farkasom azonnal lecsillapodott, ahogy én is. Majd hirtelen hátat fordítva neki elsiettem a konyhából a teraszra,mélyeket szippantva az esti kellemes levegőből. Hátha józan eszem visszatér és nem az állati énem akar megint elszabadulni.
Ekkor viszont egy édeskés illat csapta meg az orrom,kíváncsian már-már követelőzve indultam vissza a házba.
-Jimin? - szólítottam meg őt, de az illat felhő egyre erősebb és erősebb lett, ahogy közeledtem hozzá.
- Mi ez az édes illat? - kérdeztem tőle, amikor beértem a konyhába, de ő a mosogató csapján támaszkodott lehajtott fejjel.
Éreztem a farkasomon, hogy egyre izgatottabb, s a vékjoit nem sokáig fogom tudni tartani. Megéreztem a lunája izgatottságát, s szinte lelki szemeim előtt láttam kecses öröm táncát, amit farkasomnak adna.
A hűtő mellett megtorpantam, s újra a levegőbe szippantottam fejem hátra vetettem, majd fújtam ki a belélegzett mennyi aromát.
-Ez az édes illat…. - kezdtem bele a mondandómba, mikor is Jimin elrohant mellettem fel az emeletre, csak az ajtó csapódására figyeltem fel.
- Jimin?!?! - szóltam utána fennhangon, majd gondolkodás nélkül indultam utána.
Ahogy beléptem a szobájába víz csobogása csapta meg a fülem.Óvatosan nyitottam be a kisebb helyiségbe ahol megpillantottam meztelen valóját, ahogy a tud alatt dühöngve masszírozza magába a tusfürdőt. A látványra nagyot nyeltem de gondolataimat az illat és a látvány teljesen elvette.Gyorsan megszabadultam a pólómtól, s alsó ruházatomtól is, így léptem be mögé a tusolóba, ahol még intenzív volt a kókusz illat. Viszont ekkor egy olyan mondat hagyta el a száját, amit soha többé nem akarok tőle hallani.
-Istenem…annyira szörnyű az illatom! - csapot a szembe lévő falba az öklével, s szipogni kezdett.
Szemem azonnal vörösre váltót és farkasom elszabadulva járt öröm táncot Jimin lunájának. Vállánál fogva fordítottam magammal szemben, s egy ijedt kékben tündöklő írisszel találtam magam szemben.
- Junghkookhh… - suttogta nevem, de egy perc gondolkodási időt se hagytam neki. Azonnal dús ajkaira hajoltam és vadul falni kezdtem azokat.
YOU ARE READING
Egy forró éjszaka Tokióban
FanfictionEz a történet egy egy éjszakás kaland ami egészen forróra sikeredet Tokióban egy Alfa és egy Omega közt. Hogy mi lesz ennek az éjszakának a folytatása az a történetből kiderül...