Sziasztok.
Gondolom senki nem gondolta, hogy ilyen gyorsan jönni fog a 6.rész.😁
Egy kicsit lesz benne 16+ rész is.Jó olvasást.
Jimin szemszög
Furcsa fény szűrődik be az ablakon, próbáltam kinyitni pilláimat ami nagy nehezen, de sikerült és a látvány ami fogadott azt hittem álmodom. Csodálatos napkeltére kezdtem ébredezni, ezért úgy gondoltam nem mozdulok nehogy eltűnjön a szemem elől az aranyszinben úszó látvány amit szavakkal nehezen tudnánk leirni hogy is néz ki pontosan.
Behunytam szemem és úgy élvezem tovább, de közben éreztem mozdul mellettem az ágy, megfordulni nem akartam. Erőt kell merítenem, hogy szembenézek vele.
Hirtelen megborzongtam. Simogatást éreztem a hátam közepén erre már oldalra fordítottam a fejemet és ott volt az egyik kezén támaszkodva engem figyelt és mosolygott.
-Jó reggelt. - annyira tökéletes kora reggel.
-Hm... - nekem a hangom még nem tért magához. Így most ennyi tellett tőlem.
-Gyönyörű vagy így kora reggel. -jaj nehogy zavarba hozzon mert biztos csúnyán nézhetek ki. Gyorsan a párnába bújok ne lássa zavaromat, de persze észreveszi.
-Tegnap nem voltál ilyen zavarban. -még mindig érzem hogy mosolyog.
-Ajh.Az tegnap volt -nyögöm a párnába.
Hirtelen eltűnik mellőlem, de máris a hátamon érzem és körkörös mozdulatokkal elkezdett csókolni és nyelvével leírt köröket csinált.
Nagyon csikis vagyok ezért kuncognom kellett amit észrevett.
-Nagyon tetszik. -suttogta fülembe.
-Mi is tetszik? -aztán kapcsolók hogy a holdfázis tetkomra gondolt.
- A holdfázis. -suttogom halkan mosolyogva. Eddig csak egy ember láthatta, de neki nem tetszett. Jungkook az első akinek tetszik ha a sors is úgy, akarja ezúttal csak ő fogja ezt látni. Mintha a gondolataimban olvasott volna újra belesúgta fülembe.
-Remélem ezentúl csak én fogom látni és csókolni. -olyan szenvedéllyel mondta, észre se vettem keze merre is jár.
Újra elkezdte csókolni a hátam közepét szépen lassan amitől én folyamatosan nyögdécselve élveztem minden apró leheletét.Közben kezét éreztem faromnál.
Újra fülembe suttogva mondta.
-Halkabban nyögdécselj. JunJi felkelhet. -egy hümmögéssel jeleztem, hogy értem. Így maradt a párnába nyögés mert amit művelt azt nem lehetett hang nélkül hagyni.
ESTÁS LEYENDO
Egy forró éjszaka Tokióban
FanficEz a történet egy egy éjszakás kaland ami egészen forróra sikeredet Tokióban egy Alfa és egy Omega közt. Hogy mi lesz ennek az éjszakának a folytatása az a történetből kiderül...